czwartek, 23 lutego 2012

Wczoraj nic a dzisiaj 5!

Siem;)



Wczoraj nie dostałam nic. A dzisiaj za to aż 5 listów w tym jeden mój ;].. Tak więc cieszę ^^;d
Dzisiaj , krótko;)


SKANY:







Bohdan Smoleń  :
Wysłałam:@
Czekałam:? nie wiem bo wysłałam dwa @ i chyba za drugim razem się udało;)
Adres: OFCstrona
Co dostałam: Jakby pocztówkę  z dedykacją;), ulotkę.
Uwagi: Można Pana Bohdana kojarzyc  z  serialu "Kiepski" bo gra tam listonosza;).


Bohdan Smoleń (ur. 9 czerwca 1947 w Bielsku-Białej) – polski aktor komediowy, artysta kabaretowy, członek słynnego w okresie PRL kabaretu "Tey" z Poznania, filantrop, założyciel "Fundacji Stworzenia Pana Smolenia". -wikipedia


Marek Kaliszuk:
Wysłałam: LIST,SASE
Ile czekałam: wydaję mi się że dwa tygodnie;)
Uwagi: prosiłam o dwa zdjęcia , ale dostałam jedno, bardzo sie zniego cieszę ponieważ jest z dedykacją ii ja chcem zebrać od wszystkich z ekipy serilu "Pierwsza Miłość"<33.
ADRES:


MAREK KALISZUK-FAN CLUB
SKRYTKA POCZTOWA NR 11
URZĄD POCZTOWY GDYNIA 21
81-290 GDYNIA




Marek Kaliszuk (ur. 15 stycznia 1980 roku w Olsztynie) – polski aktor teatralny i filmowy. 


Drew Seeley:
Wysłałam:@
Ile czekałam: Do końca to nie wiem bo wysyłalam pare @:)
Co dostałam: podpisane jedno zdjęcie z dedykacja ;)
Uwagi: Cieszę się^^ Lubię go;)
Adres: Nom chyba każdy zna co?:)


Sasha Strunin:
Dostałam:2 zdjecia z dedkacją w oddzielnych kopertach
Ile czekałam: ok. tygodnia?:)
Uwagi: Bardzoooooooooooooo sie cieszę. uwielbiam jej większość piosenek;) Jeszcze myślałam ze mam ja tylko od niej graf ale widzę ze już jedna dziewczyna ma ;d


INFORMUJCIE MNIE O NN:)
+ZAPRASZAM DO ZKAŁADKI WYMIANA./SPRZEDAŻ^^

+WYPCHANYCH SKRZYNEK ;*)

15 komentarzy:

  1. od sashy tez dostalam ale jedno ;) a juz myslałam ze ja jedyna jestem ze mam od niej graf;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :). Też pisałam do Bohdana Smolenia, ale nie dostałam odpowiedzi.. Może za drugim razem mi się jakoś uda ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście dodałam cie do linków ;-) Gratuluje autografów ;-) Zapraszam do mnie na nowa notkę www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie znowu nn ;) zapraszam ! autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! ;>
    Zapraszam na NN.
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chcę wiedzieć. ;D
    Do jutraa ;* <33

    jeszcze raz gratuluję. !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zdobyczy!Zapraszam też do mnie
    autografy-collectivesoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !Ja do Sashy napisałam dzisiaj e-maila.Do Pana Bohdana muszę jeszcze napisać ;)Zapraszam na nn.http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. NN zapraszam ! ;)
    [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nn ;).
    [autografy-atagerki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie NN - Zapraszam ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam u mnie nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje! Tu zawsze warto zaglądnąć. Pisałam do Sashy dawno temu, ale mnie sie nie udało. Widocznie Ty masz swoje sposoby :) Ciesze się i troszkę zazdroszczę jednocześnie!

    U mnie nn. Zapraszam! :)
    www.starsautographs.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie NN - BARDZO WAŻNA ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń