poniedziałek, 13 lutego 2012

Weronika Marczuk-Pazura, Bogusław Kaczyński oraz Edyta Ropek

Hej

Dzisiaj mama do mnie że  przyszły trzy. Dwie białe koperty i jedna szara , no to już wiedziałam ze ta szara jest moja . Poszłam do sklepu i potem otworzyłam koperty. Pacze a tam koperta od Weroniki taka pogieta;/,ale okey. Otworzyłam wszystkie a następnie wyjmowałam . Zaczełam od najgrubszej koperty. W najgrubszej znajdował się graf od B. Kaczyńskiego, w drugiej od Edyty Ropek a ostatni od Weronki Marczuk-Pazura.Wyjełam zdjęcia pacze a tam całe pogniecione!!!;/. To już nie pierwszy raz gdy mam pogniecione listy, tak samo było z Piotrem, Gosia Andrzejewicz itd;/ Jakaś masakra. Ale już dobra ważne że wogule podpisała.
SKANY:

NIESTETY NARAZIE NIE MOGĘ DODAĆ ZDJ. OD P.PYREK!







Bogusław Kaczyński 
Wysłałm:@
Adres: OFC Strona chyba formularz
Ile czekałam: około tygodnia.
Uwagi: Dostałam jeszcze : 2x ulotki, zdjecie z autografem,kalendarz na 2012 rok.;)


Edyta Ropek:
Wysłałam :@
ile czekałam: POnad dwa tygodnie a moze nawet 3!
Uwagi: Dostałam podpisaną pocztówkę bez dedykacji tylko pozdrowienia;/.
Adres:info@edytaropek.pl


Weronika Marczuk-Pazura
Wysłalam: LIST+SASE+DWA ZDJĘCIA
ile czekałam: krótko bo jakieś dwa tygodnie(?); ;d
Uwagi: Zdjęcia sa pogniecione ;/, podpisane sa dwa, jedna z dedykacją drugie bez - ponieważ tak poprosiłam, U NIKOGO Z KOLEKCJONERÓW NIE WIDZIAŁAM  TAKIEGO AUTOGRAFU!, ZDJECIE WŁOŻĘ DO GRUBEJJJ KSIĄŻKI I MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ TROCHĘ WYPROSTUJE.;)
ADRES;
Sting Communication Sp. z o.o.
ul. Chełmska 21 bud. 19 
00-724 Warszawa.
JEDNO MOŻE IŚĆ NA SPRZEDAŻ/WYMIANKĘ! 
W SPRAWIE WYMIANY/ SPRZEDAŻY PISZ NA @
fanclubmchm@gmail.com LUB ewabialecka11@gazeta.pl  !!!!!!


INformujcie mni o NN.
Wypchanych<3.
Do jutro ( mam nadzieję)^^

6 komentarzy:

  1. Gratuluje Ci autografu pani Weroniki pozdrawiam U mnie też nN ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ja się chętnie wymienię :)chelsi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) No widzę, że dużo sie tu dzieje, i.... prawidłowo :) Może i do mnie wkrótce coś przyjdzie?! :) Szkoda tylko, że zdjęcia troszkę zniszczone, ale takie sa najcenniejsze :) Sama mam jedno Nataszy Urbańskiej. Wyglada okropnie, ale to jeden z moich najcenniejszych autografów.... Ania
    www.starsautographs.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Dużo dostajesz listów ;). Zapraszam na NN :).

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie NN zapraszam, [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń