wtorek, 21 lutego 2012

Celebrite

Hej;.

Dzisiaj wróciłam po szkole do domu patrze a na stole tylko jeden list. Ale po kopercie poznałam ze to od Celebrite.;).
Dostałam drugi raz , ale dostałam aż 25  autografw i niektóre wyglądają jak autentyki, ale to raczej są podróbki heh. Ale ważne że  kolekcja się powiększyła   AŻ od 25 heh. Bow końcu przysłali oni a nie z gazety ;)
 WSZYSTKICH autografów nie skanowałam tylko parę;))


SKAN:
Aha super. Fajnie ze mi się tylko jedno zdęcie chciało dodać;/. No to dodam tamto stare bo odtsałam takie same autografki;)




Wysł:@
Ile czekałam:Jakiś tydzień i 3 dni;)
Adres: trzeba wejść na stronkę celebrites i tam zamówić.
Uwagi: Bardzo ładne autografy;)!




Informujcie mnie o NN;)
Tak więc ciesze się że coś wogule do mnie przyszło heh;).
Mam nadzieję ze jutro równiez bd mogła " się pochwalić" swoimi zdobyczami...........;)

6 komentarzy:

  1. gratuluje ale ja nikogo tam nie znam ;) i takich nie zbieram tylko polskie mnie interesują ale i tak ci gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, tez posiadam. Pozdrawiam i zapraszam http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu podpisów :)
    Zapraszam na nn :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, zmieniłem adres ze Scrabblezz na http://clazzic.blog.onet.pl/. Bardzo proszę o zmianę adresu w linkach. :-)

    OdpowiedzUsuń