poniedziałek, 6 lutego 2012

Aueli

hej.

Dzisiaj dostałam tylko jeden autograf! Od modelki.Nie cieszę się z niego za bardzo. ! Szczerze powiedziwszy to nie ma co opisywać.  Poprostu jest na ciemnym tle ale widać jej twarz wyraźnie bez problemu! I po bokach ma jakieś czerwone paski 2x. 


Ej a mam do was takie pytanko.... Bo ja tak sobie od paru dni myślę czy te całe zbieranie autografów mnie wciagneło..?. Sama nie wiem ;). Na poczatku super wow ile listów i dalej jest WOW xd!. Znaczy napiszę tak:
Jeżeli przychodzą do mnie min. 2-3 grafy to super!!! a jeżeli 1 to się zastanawiam xd. A jeżeli przyjdzie mi chociaz jeden ale wymarzony to jest ok, wręcz genialnie ^^.;D. Ale dalej sie ciesze  że przychodzą do mnie grafy oraz że mam hobby! Wiem wiem nie potrzebnie tą notke napisałam ;D. Ale nudizło mi się xd. Prosze o wyrozumiałość hehehe . ;) <3


WIEM TO POWYZEJ CO NAPISAŁAM NIE MA SENSU ^^;D.




SKAN:
Niestety nie mogę dodać skanu ;/1!




Wysł:@
Kiedy:?
Adres:????
Uwagi: Podpisała moję imię i nazwisko na kopercie ładnym złotym pisakim. NIE pamiętam nawet ze do niej pisałam!


+ Zapraszam do zakladki wymiana/sprzedaż!!!!!
+ dużo osób pisze mi na  @ abym wam podała adres do Mikołaja Krawczyka! Lecz przykro mi ale nie podam ;). Podam wam do innych ale nie obiecuję ze do wszystkich! Jak np. do Dody czy Anji Rubik bd mogła się wymienić adresami! Ale do Mikołaja nie podam . Prosze o wyrozumiałość, ponieważ ja się strasznie namęczyłam aby znaleźć ten  adres, a jak ja się pytałam chyba z 20 osób o adres Dody to komplentie nikt mi nie chciał podać adresu ponieważ on prywatny.. aż w końcu taki chłopak "się zlitował" i mi napisał!. Tak więc sami wiecie o cop chodzi. Wy tez czasem nie chcecie podawac adresów , rozumiem bo są "tajne".!


WYPCHANYCH! Informujcie mnie o NN!

2 komentarze:

  1. ja mam od Dody Wiec mogłaś do mnie napisać ;) Jak będziesz potrzebowała jakiś adresy to pisz do mnie bo mam pełno napisanych w zeszycie ;) A do Mikołaja pisałam na pierwszą miłość co nie ? pisałam aż 2 razy i narazie pustka ;( Ja tez tak myślałam jak ty;) Nigdy nie miałam żadnego Hobby po za zbieranie słoników porcelanowych;) Fajne Hobbi te autografy jak dostane 1 to i tak się cieszę np od Katarzyny Dąbrowskiej mój wymarzony i cieszyłam sie jak głupia.Ale jest mi smutno że np cały tydzien nic nie przychodzi i wtedy sobie mysle ze czy to ma jakiś sens;) denerwuje mnie jedno czeba długo czekać ;) ;( mój pierwszy komentarz typu długiego ;) a mam pytanie dostałąś juz od dody ? pozdrawiam odpisz na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zbieranie autografów sprawia Ci przyjemność to warto :)
    Zapraszam na nn.http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń