piątek, 17 lutego 2012

Honey oraz Riri

Hej!

Dzisiaj w sql od godziny 10:45 do 14:20 ;d. Szybko leckcje zleciały-.-. Dzisiaj z kumpelą rozmawiałam właśnie o grafie Honey(Honorotay Skarbek) że taka dziewczyna czekała 2 miesiace;).
Przychodzę do domu patrze i na półce leżą dwie koperty. Jedna patrze a to moja!;). Od razu sie ucieszyłam . A druga z wymiany. Za autograf Rihanny wyminiałam sie z taką dziewczyna. Czekałam długoo. Ale to jest podróba bo można sie domyśleć nawet po tym charakterystycznym "R"! A tam-.-
SKANY:

Honorata Skarbek Honey:
Wysłałam: List, Sase,plakat,zdjęcie oraz 3 takie jak by ulotki ^^+pytania
Otrzymałam:Wszystkie zdj. prawie wszystkie z dedykacją jedno bez.
Kiedy: 23.01.12
Ile czekałam: 6 dni i miesiąc
Adres: Prywaty. Podam zainteresowanymm , możemy się również wyminić adresami.
UWAGI: ZA to jedno zdjęcie bez dedykacji mogę się wymienić!!


Rihanna:
Wysłałam: list-wyminka
Uwagi: PODRÓBA!
Ile czekałam: długo


+Zapraszam DO ZAKŁADKI WYMIANA/SPRZEDAŻ!!!
+INFORMUJCIE MNIE O NN!
+WYPCHANYCH SKRZYNEK<3



9 komentarzy:

  1. gratuluje u mnie też nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej szkoda Riri. No ale Honey gratuluję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że autograf Rihanny to podróbka, może jeszcze kiedyś zdobędziesz autentyczny :). Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Honey ;)
    autografy-katrin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ;) Gratuluję wspaniałej kolekcji autografów. ...

    ... Zapraszam również na mój blog z autografami http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/.
    Nowa notka a w niej autografy od : Jurek Owsiak & Edyta Górniak & Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey , niestety nie znalazłam tego grafu musiałam usunąć jużdane , ale jak znajdę to na pewno napisze , pamiętam o tym adresie cały czas. Gratuluję grafów , ja też pisałam do Honey i czekam na odpowiedź. Szkoda , ze ta osoba podrobiła podpis Rihanny ;/Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, szkoda, że Ri to autograf "domowej roboty" 3;

    NN ~ {Dedicated-To-Me.Blog.Onet.Pl}

    OdpowiedzUsuń
  8. Siemm... zależy mi na adresie Honey.
    Podasz ??
    Mój email
    bellaxie@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Też kiedyś chciałam napisać do Honey ;-) Zdobyłam jakiś adres i napisałam do niej meila, ale ona odpisałą, że to nie jest jej adres :-( Więc jeśli się zgodzisz mi go podać to napisz: a.skarupinska@gmail.com
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń