środa, 8 lutego 2012

Marek Niedźwiedzki oraz Judi Dench

Hej.

Dzisiaj wróciłam do domu pacze a na stole nic;/. Rozgladam sie i nic. Idę do taty do pracy i tata daje mi jedną koperte, a tak za około 5 minut drugą. Cieszyłam się ^^. Otworzyłam a jedna koperta była gruba wysł. listem poleconym! oraz druga koperta cieniutka ;d.
Otworzyłam ta grubszą a tam 2 wielkie pocztówki z Szklarskiej Poręby oraz jedna naklejka oraz pocztówka tak jaby  z dedykacją.  oraz dostałam również graf od Judi Dench z deykiem.


Info kto to  (?) z wikipedi ;d



Dama Judi Dench (ur. 9 grudnia 1934 w Yorku) − brytyjska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, okazjonalnie reżyserka.


Marek Wojciech Niedźwiecki (ur. 24 marca 1954 w Sieradzu[1][2]) – polski dziennikarz muzyczny, prezenter Programu III Polskiego Radia (1982-2007, od 2010). Członek Akademii Fonograficznej ZPAV[3]. Okazjonalnie współpracuje z prasą muzyczną. Brat Piotra Niedźwieckiego, prezydenta Zduńskiej Woli.


Skan:

ZŁe zdjecie dodałam!. Sorki. Tamte mam z dedykacją!!!/. Tylko no nie mogę wstawic drugi raz;/.!



Marek Niedźwiedzki:
Wysłane:@
Ile czekałam:4 dni?!. Wysłałam @ 03.02.12r.
Adres: nie chce mi się szuakc ale bardzooo łato znaleźć!!.
Uwagi: Dostałam 2 pocztówki + naklejke + graf z dedykacja "Ewie Marek 4.02.12 "


Judi Dench
Wysłałam:@
Ile czek: ? ok. 2 tygodni jakoś tak.
Adres: No sorki ale nie mam czasu teraz szukac . Pewnie OFC.
Uwagi: Graf  z dedykacją!.


Info. mnie o NN!.
Wypchanych<3

4 komentarze: