piątek, 10 lutego 2012

Doda(!) oraz łukasz Płoszajski!

Hej!;D

Dziasiaj dostałam sms od mamy w sql "tak".. Skumałam ze chodzi ze coś do mnie przyszło ;d. Wróciłam do domu z miasta i szukam po całym domu kopert(Y). Nie znalazłam i zapytałam się siostry a ona  mi wyjeła jedną kopertę z stosu gazet. Mówie co tylko jedna..;/.. Ale db. otworzyłam patrze a tam od Dody!. Wszystkie moje podpisane zdjęcia  z dedykacjami oraz  dała jedno od siebie ;d. A po 1 godzinie ponad znalazłam drugąm kopertę bo pacze a tam z tego stosu coś tam maleńko wystaję i znalazłam drugą kopertę!!;D. 
Ta koperta jest z wymianki . Z bloga http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/  <-- któej bardzo dziekuję.  
Dzisiaj dostałam same wymarzone ;D
!
Skany:















Łuaksz Płoszajki:
Adres: wymianka
Orgianał/ PP= Orginał.!
Dedyk:Nie?!
uwagi: Mój wymarzony!;D.!


Doda:!
Adres: Prywatny!. Nie podaje go tutaj!.
Dedyk: Tak na wszystkich zdjęciah i plakatach!
wysłałam; , 27 grudnia  list!
Ile czekałam: Ponad miesiąc.
Uwagi: Mój wymarzony!

Dzisiaj jakoś dostałam same wymarzone grafki ;D.
Informujcie mnie o NN;d.
Jutro do mnie listonosz nie przychodzi tak więc do poniedziałku mam nadzieję.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję!! :) Też chciałabym od Dody ale muszę poszukać adresu. ;/

    www.autographyill.blogspot.pl

    u mnie NN. zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cieszę się, że zdobyłaś upragniony autograf... Ja marzę o podpisie Natalii Oreiro, ale jak na razie nie bardzo udaje mi się to marzenie spełnić... Dziękuję za komentarz! Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam, bo zawsze jest tu coś ciekawego. Twój blog to jeden z moich ulubionych :) Ania
    www.starsautographs.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! :) // sylwia-autografy

    Bardzo prosze o głosy na mojego bloga na stronę lutego. Kliknij w ten link : http://www.sonda.pl/sonda_strona.php3?id=609980&uid=505641 i zagłosuj :) // julia-serialtvn

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisalam na adres pierwszej milosci

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! U mnie nn ;) Zapraszam: http://aggy-autografy.blog.onet.pl/ PS. dodaj mnie do linków, a odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Zapraszam na nową notkę autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam e-mail :)
    chelsi

    OdpowiedzUsuń