czwartek, 2 lutego 2012

Grzegorz Lato,JessicahS. , Monika Kuszyńska i OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siemka.!

Wczoraj nie pisałam poniewaz było już późno bo wróciłam o godzinie 22 z basenów.....! Wczoraj dostałam dwa grafy a mianowicie od Grzegorza Lato oraz od pływarki Jess.! A dzisiaj siedze w sql już nie wytrzymałam i napsiałam do mamy czy coś przyszło a mama mi odp. że TAK. To już się cieszyłam ;DDD. 
Ale gleba bo wróciłam do domu pacze a tam dwie koperty! (oczywiscie do mnie);D. I otwieram jedna a tam Monika a druga to aż normalnie nie mogę uwieżyć!. MIKOŁAJ Krawczyk!!!!!!!<3 Uwielbiam go! TO JEST MÓJ NAJLEPSZY AUTOGRAF!.  Masakra...! Tak sie mega cieszę...;)!


SKANY:








Grzegorz Lato:
Wys.@
Czek. 2dni!!!!!
Adres: nie pamiętam ale łątwo znaleźć!


Monika Kuszyńska:
Ile czekałm: długooo.
Co wysł.@
Adres: OFC strona zakł. kontakt


Jess.


Ile czekałam:?
Co wysł:@
Adres: OFC!


Mikołaj Krawczyk! Zdobyłam jakoś!;D
Wysł. list .+ sase!


Uwagi:! WYMARZONY!!!!!!. Jestem megaa szczęśliwa.!
Nigdy nie byłam bd szczęśliwa z autografu!!!!!!! Adresu ni podaje -.-.


A jeszcze bd miała autograf od Miksera z Pierwszej Miłości ;D!
Db już nie ważne bo ktoś ANONIM SIE CZEPIA!
PS JAK NIE CHCESZ TO WIECEJ NIE WCHODŹ BO INNACZEJ TWOJE ODPOWIEDŹI BD WSZYTSKIE USÓWANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Nie pisz więcej że z ortografią czy cos spójsz pewnie jakie ty robisz błędy frajerze.!

5 komentarzy:

  1. wow .... Mikołaj <3 napisz mi na gg jak zdobylas blagam ;) kinniaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!!!Ja też posiadam Mikołaja krawczyka,na wielkim plakacie:))Ja lubię serial "Pierwsza miłość".Jeszcze raz gratuluję !!!!Napisałam Ci e-maila :))http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzś dostałam Mikołaja Krawczyka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdobyłaś autograf od Moniki Kuszyńskiej???
    Normalnie maila wysłałaś do niej z Twoim adresem czy jakoś inaczej??? ;)

    OdpowiedzUsuń