czwartek, 16 lutego 2012

Christian Wulff ;)

Hej.
Dzisiaj byłam w teatrze z klasą na spektakl "Romeo i Julia". Wszyscy - no większość myślała ze to bd badzieiwie , ale to było zajebiaszcze ;d.Poprostu boskie! Nigdy nie widziałam czegoś lepszego;d. Było dużo pioenek ale pięknych z tłem super!
A teraz przejdźmy do grafu. Znalazłam tak po godzinie 15:30 jeden list w skrzynce. Była pieczatka z niemiec to od razu wiedziałam że to od Prezydenta Niemiec;).
Byłam przekonana ze dostałam graf z dedykacja ponieważ jest a niej tak jak by napis "ewa". Ale doskłownie przed chwilką weszłam na innego bloga i zbaczyłam ze u niego też widnieje taki napis;/. A myślałam że to dedykk.;d


SKAN:
Wysłałam:@
Ile czek.: ponad tydzień moze dwa tyg.
Adres: Chyba ofc


Wypchanych<3
Informujcie mnie o NN;)!

3 komentarze: