wtorek, 7 lutego 2012

Piotr Polk + wczorajsza fota z tamtego grafu;)!

Hej;)

Dzisiaj miaąłm leckcje do 16:00;/. A musiałam iść jeszcze do miasta.. Ale wróciłam do domu pacze a tam jeden list na stole ale to do taty;(. A patrze na lade a tam do mnie ale również tylko jeden ;/. Tym razem od Piotra Polk-Aktora. Bardzo fajnie gra;). Ale spoko , ważne ze coś przyszło ale i tak jestem mega wkurzona ;/. A to dlatego że od pewnego czasu trafiam na złe egzemplarze zdjęć;/.Ponieważ jak mi wysyłają to pogniecione;/.! . To tym razem nie wina listonosza ponieważ koperta nie jest pognieciona ale zdjecie;/.Db tutaj skan co miałam dodać wczoraj a to dzisiaj od Piotra. Tak więc muszę iść się uczyc na angola,fizyę i polaka;/. ;D Do jutra mam nadzieję!.

Wysłałam:@
Kiedy: jakieś 3 tygodnie temu jka nie dłużej.
aDRES:? Nie wiem . nie chce mis ie szukać^^.Ale spoko znajdziecie sami.!




WYPCHANYCH+INFO MNIE O NN!;)

6 komentarzy:

  1. Do Piotra Polka chyba napiszę list :)autografyniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję grafów , mam nadzieję , że następne już nie będą uszkodzone. Pozdrawiam :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :). Też wysłałam do niego e-mail, ale już jakieś 3 miesiące czekam i jeszcze odpowiedzi nie dostałam ;/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej
    To jest autograf Andrea Kempter nie żadnej aureli itp...
    I to nie jest modelka tylko prezenterka..
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje do Piotra pisałam list i dostałam bardzo szybko ale są też pozdrowienia ja też go bardzo lubię jak gra;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń