środa, 15 lutego 2012

Karol,C.C.CACH,Reprezentacja POlska

Hej!

Przepraszam że wczoraj nie pisałam ale musisałam się uczyć i nie miałam czasu. Wczoraj przyszedł tylko jeden od Karola Okrasa . A dzisiaj od C.C.CATCH - niemieckiej piosenkarki Dico Polo oraz od Reprezentacji Polskiej^^.
I właśnie dzisiaj się nie bd rozpisywała;)
SKANY:








KAROL OKRASA:
Wysł:@
Wysłałam: 27.01.11r
Kiedy dostałam/ 15.02.12r
Adres: OFC strona http://www.karolokrasa.com/
UWAGI: Jest dedykacja oraz narysowany nóż i uśmieszek ;d.


Reprezentacja PL
Wysłałam:@
Kiedy ; ponad tydzień temu oraz pare dni temu^^.
Ile czek:?
Adres: Teraz nie mam czasu ale napewno sb poradzicie;)
Uwagi: jest to PP


C.C.Catch
wysł:@
Wysłałam e-mail: 31.02.11r.
Adres: management@cccatch.de
Uwagi: Dostałam dwa zdjecia.




INfo mnie o nn;)
Wypchanych:)

1 komentarz:

  1. Witam chciałam się zapytać jakie autografy masz na wymianę.

    OdpowiedzUsuń