poniedziałek, 20 lutego 2012

Cyril Despres

hej;)

Dzisiaj dostałam autgoraf od Pana Cyril.
Cyril Despres - (ur. 24 lipca 1974 w Nemours), francuski motocyklista rajdowy, specjalizujący się w rajdach terenowych. Czterokrotny zwycięzca Rajdu Dakar. Weszłam do domu pacze a tam tylko jeden list myślałam że mój bo popaczyłam po kopercie taka szara ale okazało się ze to od Pana D. ;d
Ale ważne że wogule coś, bo i tak miałam ciężki dzień w sql przez oceny;/. 


SKAN:







Wysłałam:@
ile czekałam: 10.01,12 lub 05.12.11 rok;d

Orgianał : YES
Dedykacja: YES!
Autentyk:Yes!
Uwagi: nie mam.
Adres: hm teraz niestety nie pamiętam , ale napewno znajdziecie na ofc stronie Pana C. , ale jezeli nie znajdziecie to piszcie do mnie na @ , a postaram się odpowiedzieć;d

5 komentarzy:

  1. http://autografyagaty.bloog.pl/?ticaid=6df4c

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)Też misię kiedyś udało zdobyć jego podpis:)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. u mnie NN, zapraszam :)) [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń