poniedziałek, 30 stycznia 2012

Gosia Andrzejewicz oraz Elizabeth Dude.

Siem!.
Dzisiaj byłam w sql;d. Byłam tak starsznie ciekawa z moją naj że napisałam do mamy od czy dostałam dzisiaj jakieś grafki. A mama mi odp. że  2.;D. Zappytalam sie od kogo. A mama że z tyłu koperty jrst pieczątka od Gosi Andrzejewicz!. ucieszyłam się!. A druga koperta to z PL.
Weszłam do domu , i od razu otworzyłam 2 koprty ;D. Patrze pierwszy list od Gosi a tam 2 moje zdjecia z dedykacją!. Alebyłam i jestem na maxa wkurzona na listonosza bo mi pogniótł zdjecia!!!!;/.!.
_Krótki wywiad z Gosia.!
A drugi graf jest od Polskiej Aktorki Elizabeth!.

Skany:

Gosia Andrzejewicz:
Dedy: Jest."Ewie - Gosia A." "Dla Ewy z całuskami - Gosia Andrzejewicz".
Co wysł.: list, SASE, dwa zdjęcia.+ pyta.
Co dostałam:. Dwa POGNIECIONE zdjęcia + odpowiedzi na moje pytanka.
Ile czekałam : hmm. ok. 2 tygodnie (?)
Adres:


Gosia Andrzejewicz
skrytka pocztowa nr 2 
Urząd Pocztowy Nr 9
43-309 Bielsko-Biała


Elissabeth Duda.
Wysł:@
Ile czekalam: nie pamietam
Adres: nie pamiętam
Co dostalam: autograf formatu A4 z dedykacją po angielsku + serdeczne pozdrowienia po polsku.


Bardzo się ciesze z autografu Gosi!^^.


A oto krótki wywyiad z Gośką:


Czy masz zwieszątku?
Niestety nie ;(

Czy pracujesz nad nową płytą?:)
Tak,obecnie pracuję nad nową płytą która swoja premierębędzie miala w 2012 roku;). Singiel już na wiosne!.

Jakiej muzyki słuchasz?;]

POP,DANCE,ROCK.



Kim chcialabyś zostać, gdybyś nie zostałą piosenkarką?;).
Nie ma takiego zawodu ;)



Czyli mozna wywnioskować iż nowa płyta bd w 2012roku. + nowy singiel na wiosne!

Oraz moge tylko wymyślać kim by ona chciałą zostać!?



Jak myslicie o jaki zawód chodzilo Gosi?;).

Bo napisała "Nie ma takiego zawodu";)!

13 komentarzy:

  1. gratuluje i zapraszam na nn ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!!Ja Do Pani Elizabeth pisałam już kilka razy ale brak odpowiedzi :(http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze zazdroszcze ci autografu Gosi Andrzejewicz bardzo ją uwielbiam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Elisabeth piszę się przez "S" a nie przez "Z", a tak poza tym pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Dodam Cię do linków przy najbliższym logowaniu, mam nadzieję, że Ty też to zrobisz :)
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Gratuluję! Muszę do niej napisać!
    Zapraszam do siebie na http://starsautographs.bloog.pl/.
    Odwiedź proszę i jeśli masz ochote skomentuj.... :)
    Dziękuję! :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj !
    Bardzo serdecznie gratuluję Ci nowych autografów !
    I już jakiś czas temu dodałem Cię do linków u mnie na blogu. Wystarczyło się rozejrzeć :-) Aha, i nie musisz mnie informować o NN, bo wpadam do Ciebie regularnie.
    Pozdrawiam ! [autografy-bartka.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Zapraszam Cię na mojego bloga. Świeżo założony, mam nadzieję, że Ci się spodoba i dodasz do linków.
    [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]
    pozdrawiam-Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nowa notka zapraszam catharine

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam cię do linków. liczę na to samo.
    Zapraszam na NN
    [http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, swietny suckes - naprawde :) I zapraszam do mnie na nn. Pierwsze w tym roku :* http://autografygwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nn:)autografy-niki

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ta koleżanka twoja nie moge pisać komentarzy u niej na blogu ;) ale dodałam linka do mnie na bloga możesz jej powiedzic ;) fajnie gratuluje ci autografów ciesze sie ze tyle dostałaś ;;) gratuluje ci autografu Mikołaja Krawczyka ja do niego pisałam 2 razy ale cisza.....;( Ja do miksera też wysłałam w lipcu ale czekam i chyba sie nie do czekam ;( bardzo uwielbiam wszystkich którzy grają w pierwszej miłości kocham ten serial.pozdrawiam wow pierwszy raz taki długi komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń