piątek, 27 stycznia 2012

Wikotro Zborowski

hej!

Dzisiaj tak ok. godziny 12 piszłam do skrzynki  atam nic;(. N to odczekałąm 1h i poszłam zobaczyc a tam jeden list poleciałam po kluczyki i szybko wyjełam list^^.Otwrzyłam koperte pacze a tam od Wiktora Zborowskiego -aktora. Na poczatku tak patrze coś mi ta twarz przymoina szulkam jak on się nazywa a to jego imię i nazwisko było pod zdjeciam ;D. Niestety bez dedykacji ale ok. Po pierwsze ciesze się z tego grafu poniewaz myślałam że w kolejny piątek znowu nic nie dostane a po drugie że jest to od Takiego aktora;P.

Skan: JEST UDAŁO MI SIE FOCIE WRZUCIC<3!

 





Kto: Wiktor Zborowski
Ile cczekałam: kompletnie nie pamietam, nawrt nie pamiętałam że do niego wysłałam xd
Kto to: Aktor
Adres: Ofc strona 
Uwagi: brak dedyka, pisane długopisem niebieskim^^.
Orginała/nadruk :  ORGINAŁ 
Dedykacja: Brak tylko napis: "Pozdrowienia W. Zborowski".


UDAŁO MI SIĘ WSTAWIĆ ZDJĘCIE DO TAMTEGO POSTA PANA JERZEGO I SEPTEMBER!!!!.
Zpraszam do zakłądki/wymiania/sprzedaz ^^/




WYPCHANYCH<3 Info. o NN!

3 komentarze:

  1. gratuluje i zapraszam na nn ;) http://autografki-kiniaaa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Gratuluję ;)
    Mam pytanie, na jaki adres pisałaś do September ? ;) Jak mozesz odpisz mi na blogu ;)
    autografy-katrin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń