poniedziałek, 9 stycznia 2012

Beata Kozidrak...

Hej!

Moze zaczne od czwartku -.-. W czwartek nic nie przyszło! = załamka ;(. A zato w piatek było świeto trzech króli!. W soboty i niedziele listonosze nie chodzą;/. A dzisiaj spodziewałam się chociaż trzech autografów!. A tutaj tylko jeden..;]. Ale i tak jest dobrze. Gorzej by było dy nic nie przyszło. Dzisiaj tak wysyłam @ i patrze zejuż się kończą -.-. Już zaraz nie bd do kogo wysyłać tylko listy pozostaną heheh.;). Aleeee oby nie;].


Przechodzę do grafu:


Kto to?: Beata Kozidrak z zespołu BAJM.
Ile czekałam: Różnie dokładnie nie wiem , który @ odczytali ponieważ wysyłalam na różne @ i często heh;]. Bo czekałam długooo.
Adres: OFCIJALNA STRONA ZESPOŁU BAJM!  sorki ale szukac mi sie nie chce @;] 
Autograf wygąda jak bilet na koncert -.-!.
Ale jest to orginalny podpis bez dedykacjii;(.




Pojutrze postaram wysłać listy do :
Blue Cafe, Miley Cyrus,Debby Ryan,Afromental<33.
Tak więc 


Wypchanych skrzynek!
Informujcie o NN;D

2 komentarze:

  1. No tak ja też mam od niej garfa ale na pocztówce i bardzo sie cieszę ze nie mam tego biletu tylko na pocztówce normalne zdjecie i autograf ;) u mnie nowa notka i nowy wygląd ;) zapraszam i pozdrawiam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nn ! ;)
    auografy-katrin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń