środa, 25 stycznia 2012

Wczoraj....

Siemka.

Wczoraj dostałam 3 autografy.A dzsiaj nic. Miala wczoraj napisać notkę ale mówiłam sobie potem napisze i tak mi szybko czas zlecial że juz była godzina 0:00   -.-. Tak wiec opisze dzisiaj.
Wczoraj w skrzynce zalazłam dwie koperty. Otweiram pierwszą o a koperta od Pani Anny Popek.A za to druga od Grupy MoCarta . Ptrze jesscze do koperty a tam widze 3 autograf ale on był razem z Grupą MoCarta. i Pan Artur Andrus.
A miałąm jeszze opisać autografy , które zdobyłam przed moim wyjazdem . Tak więc CZY JA NIE MAM RACJI ŻE DLA KOLEKCJONERA KAŻDY AUTOGRAF SIE LICZY NAWET NADRUK???;].
Tak więc (xd) kupiłam sobie gazete FUN CLUB w , której były autografy 26 zdjęć. Są to nadruki ale zawsze coś heh.;].  Wczoraj liczyłam ile mam autografów i mam ich na chwilę obecną 79 grafów. I jest git (nie licząc tych nadruków z gazety);]. Chociaż jak je policze to wyjdzie 105 grafów, ale a jedenj stronie są 2 tak więc , 92 autografów mam ;D.


Skany:



Grupa MoCarta:+ Artur Andrus.
Wysłałam:@
I;e czekałam: z 2 tygodnie.
Co dostałam : 2 zdjęci -.- 0.0
Adres: OFC strona


Anna Popek:
Co wysłałam: @
Ile czekałam:ok. 2 tygodnie chyba .
Adres: OFC strona


Dzisiaj (25.01.12) wysłałam listy do:Blue Cafe, list,Sase,2 zdjecia wielkości 13x18 jakoś tak(jedno bd na wymianke lub sprzedaż jak podpiszą ;D,

Niny Dobrev 1 plakat, 2 zdjecia, Kupon IRC,Sae

Belli Thorne : 3plakaty + Sae .


Mam nadzieję że dostanę odpowiedzi na te listy.;].



W kolejnej notce napisze ta pomoc ;D.

Informujcie mnie o NN!

Zapraszam;] ;D.

12 komentarzy:

  1. ten pan to Artur Andrus.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję autografów ale te autografy z gazety nie uznaję owszem te PP tak bo są na fajnych zdjeciach a te z gazety to na małych.Kidyś miałam zz Brava.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem,wiem że są PP no wiadomo ale zawsze coś jest!

      Usuń
    2. moim zdaniem te z Bravo czy tam Fanclub to żadne autografy i dla kolekcjonerów nie powinny się liczyć. pre painty zbieram, bo cenię czas moich ulub. gwiazd, które nie mają go na tyle, by podpisywać zdj. własnoręcznie, ale te z gazet to kicz i dziadostwo.

      Usuń
    3. Moim zdaniem Donia. kompletnie nie masz racji.Sama napisałas ze pre painty zbierasz bo ceniz czas twoich ulub. gwiazd. tak więc czy np. autograf jak weźmiesz z gazety seleny gomez to bd nadruk a jak weźmiesz tak poczta to też bd nadruk!. Jedno i to samo wychodzi.
      Moim zdaniem jak w końcu również zbiera sie PP to to też są PP!.A że niby gwiazdki czasu nie mają ? NIE to ze nie mają ale im sie nie chce;/. Bo masz np. Dakote Fanning to ona sama podpisuje własnoręcznie nawet z dedyklacja ;D

      Usuń
    4. Ja autografów nadrukowanych nie wkładam do segregatora, a pakuje je do specjalnego kartona. Moim zdaniem, dla kolekcjonera takie autografy nie powinny się liczyć, ponieważ są to nadruki i gwiazda nie miała żadnej styczności z tym podpisem.

      Usuń
  3. Gratuluję ;)
    autografy-katrin

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !!!!!!Zapraszam na nn ...autografy-niki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ;) Juz Cie dodalam do linkow :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej dzia;*.
      Ale możesz mi podać linków swojego bloga^^. bo tyle co pisałąm do lidzi aby mnie dali do linków^^;]

      Usuń
  6. Thank you very much. This information is really helpful. Write more.

    OdpowiedzUsuń