sobota, 28 stycznia 2012

POMOC!

Hej.

Dzisiaj chciałąbym wam wytłumaczyc co oznaczają te wszystkie skróty np. PP czy może SAE.;]


Tak więc :


SASE: Koperta zwrotna ze znaczkiem!
Sae: Koperta zaadresowana do siebie
SERC: Podpis(autograf)złożony przez np. sekretarkę gwiazdki!
IRC: Kupon Miedzynarodowy. Czyli jeżeli nie masz znaczków z zagranicy to wkładasz do koperty te kupon!Kupon kosztuje ok. 4.50 zł
IP:Podpis(graf) zdobyty osobiście!
AP: Autograf naniesiony na zdjecie np. taką maszyną ;D. Czyli że wygląda jak auoentyk może ale to nie jest !
PP:Nadrukowany autograf tak jak są PP Seleny Gomez .


POCZĄTKI?!
Na samym początku wysyłaj tylko @ ponieważ więcej autografó mozesz tak zdobyc i to nic nie kosztuję.;]/.Ponieważ jak zaczniesz wysyłać listy do POLSKI to musisz wkładać płacić!
A dlaczego?
Ponieważ meagerownie artystów nie chcą wysyłać sami listów ponieważ oni na tym tracą kasę i dlatego każą wysyłać kopertę zaadresowaną do nich + do tej koperty włożyć zdjecie (choć nie zawsze) i koperte zwrotna  zaadresowaną do siebie z znaczkiem. A jeżeli chcecie za granie to włóżcie do koperty jednego dolara lub kupon IRC!.




a TERAZ PYTANIE TAKIE ODEMNIE ^^>


Gdzie trzymam autografy?


Na początku trzymałam w teczce ale z niej już wychodziły ^^. I dlatego fundnełam sobie segregator i koszulki. I trzymam wszystkie autografy w segregatorze. Również zrobiłam sobie podziały kto/aktor/piosenkarz itd.


Czy wywołuje zdjecia?


Tak . Ja wywołuje zdjecia u fototgrafa , ale juz mi jest tam troche głupio przychodzic bo chodzę tam często^^.


Czy wysyłam listy do zagranicznych gwiazd?.


Tak listy też wysyłam do zagranicznych gwiazd i do polskich też. Zbieram grafy od polskich i zagranicznych gwiazdek.;).


Ile czesu czeka sie na uaotgrafy?
Hmmm. Trudno powiedziec to zalaeży od gwiazdy!!. Niektórzy czekają 4 dni a niektózy 5 miesiecy!
Ja czekam na graf od Parycji Kazadi i od Asi Kurpy już 3 miesiące;/.!




A TERAZ:
DO KOGO WYSŁAŁAM LISTY!
x-nie otrzymałam jeszcze
o-już otrzymalam!
Aha jeszcze coś ja niestety nie zapisuje sb kiedy wysłam ale db ;D.
Afromental- x
Patrycja Markowska-o
"Pierwsza Miłość"-o
Ariana Grande-x
Justin Bieber-x wysł. w 
Doda-x
Marcin Prokop-x
Szymon Majewski-x
Bella Thorne-x wysłalam przedwczoraj^^ 26.01.12
Asia Krupa- na początku listopada x
Patrycja Kazadi-Na poczatku listopada x
Weronika Marczuk-Pazura - wysł. dzisiaj 28.01.12 x
Alexandra -x wys. dzisiaj 28.01.12
Candy Girl -o 
Nina Dobrev-Przedwczoraj x. 26.01.12
Andrzej Wajda-23.01.12 x
,Honey-x 23.01.12
Wojciech Cejrowski-x 23.01.12
Video-o 
Blue Cafe-x
Gosia Andrzejewicz-x
Hayley


Jeszcze pewnie kogoś ominełam ^^.


+ ZAPRASZAM WAS NA BLOGA (DOPIERO MOJA KUPMELKA ZACZEŁA GO PROWADZIC TAK WIĘC WCHODZCIE I KOMENTUJCIE) JAK MOŻECIE;d.<33


http://autographyill.blogspot.com/

+zapraszam do zakłądki wymiana/sprzedaż!!!!

8 komentarzy:

  1. a ja sobie na allegro zamawiam odbitki, wysyłam tam zdjecia do nich przez neta, oni mi na poczte wysyłaja wywołane, i za 50 zdjeci płace z wysyłka 14 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej . Dodałam Twój blog do linków na moim blogu .
    A po za tym u mnie NN . :)

    autografy-doszki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. może wpadniesz ? robię konkurs ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wpis przydatne informacje ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na nn ! autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza Miłość & Łukasz Płoszajski które są na wymianę/ sprzedaż. Wypchanych skrzynek ! http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nn .http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;) jakos zapomniałam cie poinformować ;) ale skoro zaglądasz na mojego bloga codziennie to po co cie informowac jak sama zobaczysz ;) dzieki za komentarz ;) i przepraszam ale tak jakos niechciało mi sie was informować ;)

    OdpowiedzUsuń