środa, 11 stycznia 2012

Ks. Marcin i aaaaaaaaaa!;D

Hej.

Wczoraj patrze do skrzynki jak zwykle i nic;(. To myślę że jest coś w domu i mama mówi ze nic nie przyszło zalamka;(!. Ale tak około godziny 18:30 przyszedł ksiądz Marcin^^. (Chodził po kolędzie).. A kurta ogl "Pierwszą Miłość" ;DD. Ale tak on coś tam gada i wyciaga obrazek 2x + długpopis i podpisał mi się na tym obrazku hahah xd. Ale no co wkońcu kolkcjonuję grafy i amm jego autograf ;D.


A TERAZ DZISIEJSZY DZIEŃ.


Hej ;-))
Dzisiaj wróciłam o 16 ze sql i patrze a tam nic;(. Wchodzę do domu szukam i nic;/.Byłam załamana ;P. Ale tam juz nie wiedziałam na jaką stronkę na necie wchodzic iiii napisałam ma..... amiałąm napisać mileycyrusweb ;D. I wyskoczyła mi taka stronka w , której brałam udział w konkursach internetowych( bo to było kiedyś moje hobby + wygrywałam ^^. Ale juz tak za bardzo nie wysyłam). I tam mozna było wygrać płytę "EWA FARNA LIVE". Bardzoo chcialam ją wygrac a jak bym nie wygrała to bym ją kupiła ;D. I tak wyszłam z tej stronki bo patrzyłam wczoraj wyniki i nie było;/. A stwierdziałm db wejde moze są i faktycznie!!, WYGRAŁAM PŁYTE "EWA FARNA LIVE"!!!!. Masakra mega sie ciesze. Dzisiejszy dzień bez grafu ale za to wygrana płytka!;]. Szkoda że bez grafu. xdxddxd haha. Ale jest git. Mam nadzieję ze jutro coś przyjdzieee ;))))). OBY!


.A OTO MÓJ GRAF !;D.



Jak zdobyłam : OSOBIŚCIE^^
Ile czekałam : 4 minutki 
Adres: trudno stwierdzic -.- ;d


WYPCHANYCH;*
INFORMUJCIE MNIE O NN!;)

1 komentarz:

  1. ja tez wziołam udział ale niestety nie wygrałam płytki ;( gratulacje ;) catharine

    OdpowiedzUsuń