czwartek, 26 stycznia 2012

September,Lech Mackewicz, Jerzy Egiel.

Hej xd.



Dzisiaj rano (11:00) ;D. Poszłam zobaczyc do skrzynmki. Widze jeden list był dyuży to wyjełam go rękom a patrze a tam jeszcze 3 listy xd. Okazało sie ze 2 do mmnie a jeden to rachunki^^. Przyszłam do domu i od razu otworzyłam . Pierwszy od SEPTEMBER. (OPISZE GO OD RAZU).

UDAŁO MI SIĘ DODAĆ FOCIO!


kTO: SEPTEMBER
Kto to?:piosenkarka znana może z takiej piosenki jak "Me & My Microphone" czy może "Party In My Head"- nie wiem czemu ale na początku tej piosenki wydaje mi sie że ma głos podobny do Riri.;D
Ile czekała: 3-4 dni !!!
Dedykacja:Nie
Orginał/Nadruk: Jest to ORGINAŁ!
Uwagi:  Są .! Ponieważ mega sie ciesze z tego grau po pierwsze ze ona jest taką fajną piosenkarką a po drugie u nikogo kompletnie nie widziałam tego grafu!!<3




Drugi autograf od Jerzego Engiela
Kto to?: Dyrektor Sportowy PZPN Selekcjoner Reprezentacji Polski 2000-2002.
Orginał: Tak
Dedykacja: Tak styłu pocztówki
Ile czekałam: ok. tez około 4-5 dni.
Co wysłalm:@
Adres: jerzyengel@jerzyengel.pl <jerzyengel@jerzyengel.pl>
Uwagi:------


Trzeci autograf od Lecha Mackiewicza (znowu ) tylko tym razem bez dedyakcji!
NA WYMIANĘ!!
Kto to?: rezyser
Orginał:Tak
Dedykacja:Nie
Adres:OFC strona.
Uwagi: Pisalam do Pana raz a dostaląm raz graf z dedykacją a drugi raz bez tylko "Serdeczne Pozdrowienia";].+ AUTOGRAF NA WYMIANKĘ.


TO JEDNO ZDJECIE CUDEM MI SIE UDAŁO^^!





ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI           WYMIANA/SPRZEDAŻ!!!!.   CHCOCIAZ WOLĘ SIE BARDZIEJ WYMIENIAĆ ZA GRAFY NIŻ SPRZEDAWAĆ!. 
JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANY/NA PISZ DO MNIE NA @
ewabialecka11@gazeta.pl   E-MAILA SPRAWDZAM NAWET 5 RAZY DZIENNIE TAK WIĘC NIE BYŁO BY KŁOPOTU Z ODPISANIEM;].

Wypchanych skrzynek_info. mnie o NN;].

4 komentarze:

  1. Gratuluję! January z www.scrabblezz.blog.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nn ;)Gratuluję .Dostałaś bardzo cenne grafy !autografy-niki

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje autografów.pozdrawiam aha nie zamieniam sie autografami i nie mam na wymiane na razie ;) moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń