poniedziałek, 23 stycznia 2012

5 grafów + płyta!

Siemka;].



Dzisiaj dzień zaczoł się supcio xd. Bo ja jeszcze spałam a listonosz zadzwonił do drzwi i moja mama musiała podpisać odbiór płyty tej co wygrałam xd. a do tego listonosz przyniósł 5 grafów. Moja siora mówi na korytarzu ooo co tak dużo?. Przyszła do mnie do pokoju i mi mówi autografy przyszły. To zerwałam się i pobiegłam . I zobaczyłam grafy od:
Seleny Gomez (znowu NA WYMIANKĘ), Candy Girl 2x, kogos tam xd, Lecha Mackiewicza, Elle Macpherson.




Skany:


1. Elle  Macpherson 
kto to:modelska i aktorka.

Ile czekałam?; Chyba z 5 dni?>

Co wysłalam ;@



2.Selena Gomez:

Wys. @

Ile czek. nie wiem xd

UWAGI: ZNOWU TO SAME ZDJECIE JUŻ 3! IDZIE NA WYMIANKE;D!



3.Candy Girl:

wys. List,SASE

Ile czekałam : ok. 2 miesiace ;X

Adres: 



Basia Hemańska
U.Pocztowy Wwa 133
Poste Restante
00-902 Warszawa



UWAGI: JEDNO ZDJECIE IDZIE NA DOBRĄ WYMIANKĘ!



4.Lech Mackiewicz
Co wysłałam:@
Ile czek. z tydzień?.
Adres: OFC strona


5. ktoś xd
Wysłałam :@
gdzie: na studio fan mail
Nie wiem kto to xd.




INFORMUJCIE MNIE O NN!


WCHODZCIE W ZAKŁADKĘ WYMIANA/SPŻEDAŻ!


<3


Do jutra (mam nadzieje).


PS Dzisiaj wysłałam listy do :
Afromental, Andrzeja Wajdy,Honey,Wojciecha Cejrowskiego.


10 komentarzy:

  1. hej jakos mamy szczescie do tych autografów samych ;) i akurat trafiło to na nas ;) gratuluje ci autografów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. January z www.scrabblezz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ,a szczególnie grafu Pana Leszka :))Też dzisiaj od niego dostałam :}}autografy-niki

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie KTOŚ, tylko Elisha Cuthbert. -,-
    Skoro nie wiesz do kogo piszesz, to po co w ogóle piszesz? Aby "coś przyszło"? Geez... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ty!!!!!!!!
      Co cb to wgl obchodzi do kogo ja pisze?!
      Ja pisze do kogo chce .!
      Ja nie ttylko kolekcjonuje autgorafy tych osób , które znam ale tylko tych których nie znam!!!
      Tak wiec ja wieziałam do kogo pisze bo ja ją znam!
      Tylko zapomniałam jej imienia i nazwiska!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. hej gratuluje i zapraszam do mnie :) http://autografki-kiniaaa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nn.autografy-niki

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na nn ;) http://autografki-kiniaaa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nn :)
    autografy-katrin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń