czwartek, 12 stycznia 2012

Video!!! i Kasia Cerekwicka!!!

Hej!

Dzisiaj otrzymałam aż(?) dwa autografy!.
Pierwszy od Pani Kasi Cerekwickiej a za to drugi od zespołu "VIEDO" i jeszcze wysłałam list i zadałam pare pytanek do Pana Wojtka i mi odpisał!!!!!!!!!!!!!!!!<33
JEŻELI CHCESZ POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE KLIKNIJ NA NIE!!!




Wywiad z Panem WOjciechem:
Pytanie 1:

Ja: Czy lubi Pan zwierzęta? Jeżeli tak to jakie?



ODPOWIEDX PANA WOJTKA:

"Pewnie ;).Najbardziej psy-kundelki.



Pyt.2 

ja: Jaka jest Pana ulubiona Potrawa?

Odp: Burritos ;). Placki z mięsem , fasolą i pomidorami.



Pyt.3

Ja:

Czy lubi Pan koncertować i rozdawać autografy?



Odp.:

Bardzo. To najfajniejsza część tego zawodu.



Pyt.4

Ja:

Czy planujecie wraz z zespołem wydać jeszcze jedną płyte?



Odp.

Oczywiscie . Jeszcze w tym roku .



"POZDRAWIAM! WOJKTEK"


Bardzoooooo sie cieszę z tego autografu oraz ze odpowiedzial mi Pan Wojtek na pytania! Uwielbiam ich Muzykę i jego za to ze jest taki wyluzowany ;D.


Video:
Ile czekałam: gdzieś jeden miesiąc i tydzień chyba albo?.. jakoś tak xd
Co wysłałam: list, proźbe o autograf z "wywiadem do pana Wojtka".+koperte zworotną z znaczkiem
Co dostałam: Odpisany na pytanka list i autograf na pocztówce całego zespołu!
Z dedykacją "DLA EWY";]
Kasia Cerekwicka...!
Ile czekałam z 5 dni?! albo  3 ;D!!!!
Co dostałam: Podpisaną pocztówkę bez dedyka'P




Info. mnie o nn! ;D
Wypchanych;D


NO WŁAŚNIE JAK PISAŁAM!


W NIEDZIELE WYJEŻDŻAM TAK WIĘC NIE BĘDZIE MNIE DO NASTEPNEJ SOBOTY! I DOPIERO NOWE NOTKI/ NOWE AUTOGRAFY ,KTÓRE PRZYJDĄ PIOD MOJĄ NIEOBECNOŚĆ BĘDĄ DOPIERO WYSTAWIONE NA BLOGA TAK OK. 23-25 STYCZNIA!;]

Pozdrawiam Ineczka

7 komentarzy:

  1. Plis , dodasz zdjęcia ? chciałem zobaczyć twoje grafy od tych artystów , ponieważ też mam ich autografy :D www.autografki12bartka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję nowych autografów. Bardzo ładny szablon. Zazdroszczę autografu K. Cerekwickiej. :-) January [www.scrabblezz.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś mi wysłać adres do K. Cerekwickiej na mój email (january@opoczta.pl)? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje autografów ;) u mnie pustka.sprawdzam twojego bloga codziennie ;) catharine

    OdpowiedzUsuń
  5. hej zapraszam do mnie jestem nowa i licze na komentarze i odwiedzinki ;)
    http://autografki-kiniaaa.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam graf VIDEO , ale z koncertu :) niedawno w mojej miejscowości był . ! gratuluje : )

    OdpowiedzUsuń