wtorek, 3 stycznia 2012

OMG!!Rekord! 7 grafów!

Heeeeejjjj.

Dzisiaj dostałam AŻ 7 autografów!. Jestem mega zadowolona!. Przyszlam do domu, najpierw popatrzalam do skrzynki a tam pustki. Weszłam i mówie do mamy zedzisiaj pustki;(. A siostra do mnie że ja dostalam 7 autografów!. A ja do neij że tak jasne.;) Szukałam wszędzie. A mama do mnie szukaj . I bawiłam się w goraco-zimno!. Ale sie udało!!!!. 
3 Grafy sa z fanmail ale i taj jestemmmm mega ogromnie szczęśliwa, a 4 są z @. 


Opisze szybko^^.


PS Nie wszędzie podam wam adresy bo zapomniałam paru chyba ;DD









Selena Gomez!!. Jestem mega z niego zadowolona chociaż jest to PP!
Wysłane: @
Kiedy:Ło 1,5 miesiaca temu, dwa tygodnie temu, 1 miesiac temu ;D rózne i duzo ;)
Ile czekałam:Nie wiem -.-
Adres:selenagomez@studiofanmail.com


Co dostałam: Przpiekne zdjęcie!. Jest to foto z najnowżesz płyty Seleny.


Dr. House.;).Hugh Laurie
Wysłane: @
kiedy: No tak ok. miesiac, 1,5 mies. temu
Ile czekalam: ok.mies.
Adres:hughlaurie@studiofanmail.com, 
Co dostalam: Nadruk jego zdjecie! Ale i tak jestem mega zadowolona bo malo osóbek (kolekcjonerów ma ^^).


Natalia Lesz 2x!!!

Wysłane :@
Kiedy: ok. 2 tyg. temu oraz ok. 3 tyg. temu!
Dostałam: 2x autograf!. Raz z dedykacja a drugie bez Czyli idzie na WYMIANĘ!!!
Dostałam w dwóch oddzielnych kopertach!!;].



Agnieszka Dymna:
Orginał
Wysłam : @
Kiedy.? Nie pamietam;]
Dostałam zdj. z dedykacją!


Edward Hulewicz
Orginał
Co dostałam : Zdjecie z dedykacją i pozdrowieniami.
Wysłalam :@
Adres:? Pewnie na oficjalnej stronie!;]




Tak więc.... Jestem mega zadowolona!


Aha jeszcze jeden!
Nie widziałam go u żadnego kolekcjonera!!
Graf od Kelly Osbrue czy jakos tak ^^. To jest raczej jej.;]. 
Nadruk!
Ile czekalam?: Którko jakieś 2-3 tyg.;]
Adres:
kellyosbourne@studiofanmail.com
Wysłalm:@




Pozdraiwam1
Informujcie mnie o NN!
W spraiwe wymiany zdjecia Natalii Lesz napiszcie  wkomentarzu!
Wypchanych skrzynek;):***

4 komentarze:

  1. Hej ! Dodałem cię do linków :) proszę i ty mnie dodaj , oto link : http://autografki12bartka.bloog.pl/comment.html?q=1&ticaid=5d7c8
    A po za tym gratuluje ! tyle grafów w 1 dzień ... nono ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!!To ogromny sukces tyle grafów jednego dnia ?SUPER !!Autografy-niki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje fajnie tyle autog4rafów w jeden dzień no zbieg okoliczności ;) ja jeszcze dwa razy wyśle chyba do dr Hausa bo muszę kuzynce i kuzynowi ale nie wiem ile na niego czekałam na ten autograf....pozdrawiam catharine

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ;D
    ja juz obserwujee

    OdpowiedzUsuń