niedziela, 22 stycznia 2012

Pod moją nieobecność przyszło (?) grafów.

Hej,Siemka,Cześć ,Hay,Hello!;D



Wczoraj wróciłam z Wrocławia.Było nawet fajnie.;). Jechałam pociagiem 7 godzin;/. 
OK.Tylko weszłam do domu przytuliłam psiaki i wgl.;D. Odrazu poszłam do pokoju zobaczyc jaki mi autografy przyszły . Patrze i co widze przyszło ich 7 nie tak dużo jak się spodziewałam ale zawsze coś^^.
Tak więc tera znowu notki będą systematycznie xd.
I tak apropo to przepraszam te blogi co odwiedzam często i nie zostawiłam im komentarza;d.


Dostałam grafy od:
Inny (znowu),ekipy serialu "Pierwsza Miłość",Katie Melua,Alexandry Stan,Grażyny Brodzińskiej,Marka Kamińskiego i Mateusza Kusznierewicza;).


Zdjęcia: CHCESZ POWIĘKSZYĆ ZDJECIE TO KLIKNIJ NA NIE ;].





OPIS:


Kto: ekipa Serialu "Pierwsza Miłość"
Ile czekałam : ok. 2 tygodnie.
Co wysłałam?: List z _proźbą o autograf+koperta zwrotna z znaczkiem.
Uwagi:. NIE ORGINAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO NADRUK;/.  JEDEN Z MOICH WYMARZONYCH XD.




Kto: Katie Melua
Ile czekałam: k. 2 tygodnie?
Co wys.: @
Adres: OFC strona Katie


Kto:Grazyna Brodzińska
Co wysłałam?: @
Ile czekałam?: ok.2 tyg.? jakoś tak -.-
Adres: OFC strona Pani Grażyny / zakładka kontakt.


Kto:Alexsandra Stan
Co wysłałam?: @
Ile czekałam: ok. 3 tygodni.
Adres: management@alexandrastan.ro


Kto:Mateusz Kusznierewicz
Co wysłałam: @
Ile czekałam: ok. tygodnia? nie pamiętam xd.
Adres: OFC stronka Mateusza


Kto:Marek Kamiński 
co wysłalm: @=wypelnilam formularz na OFC STRNIE!
ile czekałam: ok. tygodnia.
Adres:OFC strona P. Marka


Kto: Inna
Ile czekałam:ok. niecalych 2 tygodni.
Wysłałam:@
Adres: OFC strona Inny




Tak więc to będzie na tyle<33


INFORMUJCIE MNIE O NN;].
 Oby coś nam w poniedziałek przyszło ;].





9 komentarzy:

  1. hej fajnie gratuluje ci autografow ciesze sie ze wróciłaś tekniłam za toba i czekalam na ciebie dzieki za komentarz.ja tez sie ciesze z pierwszej milosci to co ze nadrug ale prawdziwy po poruwnałam moze mają pełno nadrukwanych i wysyłają teraz fanom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! January z www.scrabblezz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. hej gratuluje i zapraszam do mnie ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , a w szczególnoścki autografu Pani Grażyny Brodzińskiej i Mateusza Kuśnierewicza :))))Już wkrótce dodam kolejną notkę więc wpadnij czasami do mnie :P)Pozdrawiam serdecznie Nika;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zapraszam na NN ;).
    (www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej u mnie nowa notka zaprszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Ciebie dodałam u mnie ;)
    http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. You are a true master of the quill! This reading was the so absorbing!Write more and thank you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taking into consideration my interest in this topic. I must say that your article is rewlly well-written and informative. Thank you!

    OdpowiedzUsuń