czwartek, 1 marca 2012

.James Blunt,Wojciech Wysocki, Tony Hawk ;)

Hej.

Przperaszam że tak długo nie pisalam , ale co prawda nie  było okazji... W poniedziałek jedenyie co otrzymałam to autograf PP od Jamesa Blunta. A dzisiaj otrzymałam dwa autografy.
SKAN:










James Blunt:
Co wysłałam:@
Ile czekałam: ? nie wiem do końca , ponieważ wysłalam na dwa @.
Orginała/PP = PP
Co dostałam : list+ autograf PP.
ADRES:
info@wabbie.com


Wojciech Wysocki.
Wysłalam: proźbę na stronei gwaizdyonline.
Ile czekałam: hm około 2 tygodni.
Co dostałam : Podpisane zdjęcie z dedykacją + oczywiscie zdjęcie zostalo znieszczone jak te prawie wszystki co ostatnio dostaję ;((


Tony Hawk:
Co wysłalam:@
Orginał/PP= Jest to PP.
Co dostalam : Taką jak by kartke -pocztówkę z nadrukiem PP.
Ile czekałam: Jakieś 5-6 dni?
Adres: Niestety nie pamiętam.


W tym   tygodniu (jutro) wysyłam listy do:
Mari Pakulnis,Juli Kamińskiej, Rafała Kwietniewskiego,  Joanny Opozdy i doooo Ani Piszczałki ;d.


Informujcie mnie o NN!<3 
pozdro<3 + Zapraszam do zakładki wymiana/sprzedaż ;)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :)Szkoda , że kolejne zdjęcie Ci zniszczyli :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacna kolekcja. :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej od pana Wojciecha tez mam ,ale ja dostałam bardzo fajne zdjecie takie same ale nie zniszczone ;) dziwie sie ze dosłałaś grafa bo do niego czeba wysłać juz list....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;-) www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A no leepiej. XD
    Ja dsotałam ogólnie w tym tygodniu chyba 6/7 sama nie wiem.
    Dzisiaj tylko jeden.
    Wstaw na bloga. :) Ja jutro wstawie bo dzisiaj nie mogę. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Czy mogłabyś napisać mi na blogu na jaki e-mail pisałaś do Pana Wojtka? całą nazwę?
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś napisać mi na blogu na jaki e-mail pisałaś do Pana Wojtka? całą nazwę?
    adrian@onet.eu

    OdpowiedzUsuń