wtorek, 13 marca 2012

Maryla Rodowicz, Ania Piszczałka,Adnrzej Lampert,Piotr Myszka x2 , Alkesander Kwaśniewski;)

Hej<3.
Wczoraj dostałam trzy koperty;). Dzisiaj je opisuję , ponieważ miałam dużoo nauki ;D. A mianowicie dwa autografy od tej samej osoby wdwóch koeprtach od Piotra Myszki i jeden od Andrzeja Laperta.
A za to dzisij aż 4 koperty;d.
Od: 
Aleksandra Kwaśniewskiego,Maryli Rodowicz,Roberta Sowy oraz Ani Piszczłki;)
Skany:








Piotr Myszka:
Wysłalam:@
Ile czekałam:? ok 2 tygodni.
Co dostałam: dwa zdjecia z dedykacja
Adres:
pol82@piotrmyszka.pl 


Andrzej Lampert:
Wyłałam:@
Ile czekałam: chyba około miesiąca.
Co dostałam: zdjecie bez dedykacji
Orginał/Pp: Orginał
Adres:




Robert Sowa:
Wysłalm :@
Ile czekałam:  7 dni;)
Co dostałam:  Kartkę, książeczkę kulinarną z przepisami i autografem.;)
Orgianał/PP:Orginał x2
Uwagi: Szybko doszło + gratis ;d


Maryla Rodowicz:
Ile czekałam:??? Długoo;d
Co dostałam: zdjecie tak jak by na kartonie z autografem;)
Uwagi: Długo czekałam xd Ale się bardzo cieszę ;)


Ania Piszczałka:
Wysłałam: Sase,List i dwa zdjęcia
Co dostałam: 2 podpisane zdjecie jedno bez dedykacji a drugie z dedykacją na przodzie i tyle zdjecie życzenia.;)
Ile czekałam: Bardoz , krótko podajrze ponad tydzień;)
Uwagi: Jeżeli ktos chce to jedno zdjęcie idzie na wymiankę, te bez dedykacji;)
Adres:
Jeżeli ktos chce adres proszę piszcie na blogu ;)


Aleksander Kwaśniewski
Co wysłałam:@
Ile czekalam: Jakieś 2 tygodnie;)
Co dostałam : list, zdjecie podpisane bez dedykacji;)
Adres: ofc strona
Uwagi: Nawet fajnie ze dostałam od P. Aleksandra
, ponieważ on miszkał w moim mieście i ostatnio była wystawa jego zdoyczy id. w muzeum ;d.

Informujcie mnie o N! Ponieważ uwielbiam je czytać ;d.
+zapraszam do wymiany sprzedaż ponieważ dodałam nowe gray na wymankę;)
Jezeli masz jakieś pyt. dotyczące wymiany czy ogulnie czegoś to pisz na ten @
fanclubmchm@gmail.com     lub   ewabialecka11@gazeta.pl

19 komentarzy:

  1. Gratuluje ci grafów a szczególnie Maryli Rodowicz bo bardzo ją uwielbiam świetnie spiewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację. Też kiedyś miałam wysłać do Rodowicz, ale zapomniałam. Widziałam już autograf Biebera i fajny ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super, kiedys mialam plyte Maryli z autografem, ale ja sprzedalam bo mi sie nie podobala. Gratuluje, bardzo fajne zdjecia Ani Piszczalki ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ! Ile dzisiaj u ciebie zdobyczy na blogu :)~Gratuluję !Szczególne gratki autografu Ani Piszczałki i Maryli Rodowicz :-)Cześć!
    Zapraszam do mnie na nn :)
    http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie mówiłam, że tu się dużo dzieje!? :) I bardzo dobrze! Gratuluję! Tez pisałam do Andrzeja Lamperta, ale nic nie przyszło... szkoda....

    U mnie nn! Zapraszam: http://starsautographs.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu wspaniałych podpisów :)))Zwłaszcza od Maryli :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj !
    Bardzo serdecznie gratuluję aż tylu wspaniałych autografów ! Fajnie, że tylko ostatnio dostajesz. A tak nawiasem, to też chciałem napisać do Maryli ostatnio, ale nie wiem czy nadal odpisuje... Zdradzisz na jaki adres pisałaś ?
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Mam nadzieję, że też przyjdzie mi autograf od Pani Maryli. : >
    Zapraszam na NN. www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj !
    Jeżeli mogłabyś mi podać te maile do Maryli byłoby super ! To mój mail : bartek994@autograf.pl
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super grafy!!!1Zapraszam na mój blog caroline-autografy.blog.onet.pl Nowa notka!!! Dodasz mnie do linków? Też Cię dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, gratuluję szczególnie Ani bo Maryli już mam. Mogłabys pmi podać adres do Piszczałki?

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie NN - ZAPRASZAM ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje ;-) ciekawa ta książeczka kulinarna? ;-) u mnie nn zapraszam! www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey :) Pisałam na adres serialu "Pierwsza miłóść"

    OdpowiedzUsuń
  15. napisałem do ciebie maila

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale o co Ci chodzi ? Ja żadnego komentarza nie usunęłam. Przepraszam za to, że nie gratuluje Ci autografów. Przepraszam i postaram się poprawić :) // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic się nie stało przecież :) Pozdrawiam ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  18. Podasz mi adres Ani Piszczałki?

    OdpowiedzUsuń