wtorek, 20 marca 2012

David Duchowny,Kristen Stewart x3,Selena Gomez, Justyna Kowalczyk,Iwona Guzowska.

Hej;)

Dzisiaj jakoś wcześnie piszę .. ;D. Dzisiaj w maiare średni dzień był, a teraz sie bardziej popsuł , ale nie o tym mowa xd ;d
Dzisiaj dostałam aż 7 listów w tym x3 te same ;(. 
A mianowicie od :
Kristen Stewart x3,Justyny Kowlaczyk,Iwony Guzowksiej,Seleny Gomez, Davida Duchownego:)


SKANY:





Selena Gomez:
Wysłalam:@ 
Ile czekałam: około miesiac.
Co dostałam: zdjęcie ładne
Orgianał/PP:  PP
Uwagi: Prosiłam w @ żeby mi dali inne zdjecie niż tamte co mam ;d.
Adres:
selenagomez@studiofanmail.com 


Iwona Guzowska
Wysłalam:@
Kiedy: 03.02.2012 r.
Ile czekałam: ponad miesiąc
Co dostałam: zdjecie .
Orgianł/PP:  Orginał
Uwagi: Brak dedykacji., zdjecie "zniszczone" jak by ktoś po nim pisał przez kartke ;d.;/


David Duchowny:
Wys.: @
Kiedy: 30.12.2012
Co dostałam: zdjęcie podpisane PP.
Uwagi: jest "zniszczone" bo tak jak by ktoś na nim pisał takie odciski;/
Adres;
davidduchovny@studiofanmail.com 


Justyna Kowalczyk:
Ile czekałam:   
tydzień jakoś ..
Co dostałam: zdjęcie podpsiane
Orgianł/PP: ORGINAŁ
Uwagi: Brak dedykacji.




Kristen Stewart.
Ile  czekałam: lekko ponad miesiąc xd
Co dostałam : x3 zdjecie
Orginał/.PP: PP
Uwagi: Szkoda , ze nie PP . ale db że wgl ;d. 
JEŻELI KTOŚ CHCE SIĘ WYMIENIĆ ZA AUTOGRAF KRISTEN TO PISZCIE ^^.
na @
fanclubmchm@gmail.com   lub ewabialecka11@gazeta.pl
'
Jutro mam zamiar wysłac listy do:

Agnieszki Dygant,Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Joanny Opozdy oraz Halszki Lehman ;d.

Juz mam wszytsko przygotowane ;):)





INFORMUJCIE MNIE O NN:)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję !Ja do Davida Duchownego i Kristen pisałam dawno temu prośby ale trzeba czekać może jeszcze dostanę odpowiedz :))Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu grafów :) Ja do Justyny Kowalczyk wczoraj wysłałam list:) mam nadzieję , że dostanę odp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nową notkę :)
    autografy-chelsi-i-maleny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;-) Ja wysłałam do Kristen i mam nadzieje, ze coś z tego wyjdzie ;-) A co do wcześniejszej notki i autografy Ewy Farny. Czy mogłabyś podać dla mnie adres na jaki wysyłałaś prośbę? Ja pisałam e-mail, a nawet list, ale otrzymałam zwrot. Nie wiem co robić, a bardzo mi na tym autografie zależy ;-) Jak coś to pisz na mojego e-maila : kamiley@vip.onet.pl Zapraszam na NN [www.autografy-kamiley.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje u mnie też NN zapraszam ! ;) http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;D Do Justyny Kowalczyk pisałaś list czy e-mail ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ci Grafów od wszystkich sory ze dopiero teraz ale byłam chora i nie miałam sił siedziec pozdrawiam gorąco..

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Jakim cudem zdobyłaś autograf Justyny e mailem? heh

    Zaparszam na NN.! :)
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie NN :)Zapraszam! ;) http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie na nn ;-) www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze. kilka razy pisałam do sfm o Kristen i nic ;/


    NN ~{Dedicated-To-Me}

    OdpowiedzUsuń
  12. do Paris wysłałam tylko list :3.

    +na końcu napisałam mój adres :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie NN - Zapraszam :) // sylwia-autografy

    PS. Notki pojawiają się 5 min. po opublikowaniu, ponieważ są problemy z onetem.

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na nn ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłby ktoś napisac jak zdobyc autograf Kristen Stewart lub Roberta Pattinsona? Błagam! Bardzo mi zależy ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jasne.;]
      Tylko , że od Kristen odstaniesz PP czy,i nie orginał tylko nadruk ja wysłałam @ na ten adres: kristenstewart@studiofanmail.com

      i będziesz czekał/a około miesiąca czy może trochę dłużej a do Roerta P. musisz napisać list.;]
      Ale również praqdopodonie dostaniesz PP. -Nie orgianlany tylko nadruk niestety.
      A na ten adres: z kopertą zwrotną z twoim adrsem no nie;)

      Robert Pattinson
      Curtis Brown Group Ltd.
      Haymarket House
      5th Floor
      28-29 Haymarket
      London SW1Y 4SP
      UK

      Usuń