sobota, 3 marca 2012

Agnieszka Włodarczyk,Alexandra,Marcin Muszyński,Wojciech Adamczyk.+Wymiana.

Hej.

Wczoraj mi się nie chciało opisywać, ale za to dzisiaj opiszę^^.
Wczoraj wracam do domu patrze a tam cztery koperty.. 2 moje a 2 nie moje ;D.
Zaczełam otwierać wszystkie i okazało się że dostałam wyśmienite autografy ;)!!
W tej dzisiejszej notce opszię wam te dzisiejesze autografy oraz autografy na wymianę/sprzedaż;)


SKANY:







NIESTETY MUSZE JE DODAĆ W LINKU BO ZNOWU TEN KOMPUTER GRR;/.


Agnieszka Włodarczyk
:Wysłałam: List,SASE.
Otrzymałam : zdjecie bez dedykacji
Ile czekałam: ok. 2 tygodnie.
Adres: OFC strona
Uwagi: Cieszę się bardzo z tego autografu ponieważ lubię Panią Agnieszkę i chcem zebrać autografy od wszystkich z serialu "Pierwsza Miłość". A po drugie to nikt jeszcze nie ma takiego zdjęcia;))




Marcin Muszyński:
kto to? Jest to iluzjonista , występuję wraz z żoną.
Co wysłałam:@
Kiedy:?
Co dostałam : Zdjecie dużotak jak by z kartonu , z dedykacją . + dostałam jeszcze jedno zdjęcie bez dedykacji , ani bez podpisów ;)
Adres: ?
Uwagi: Cieszę się;))




Wojciech Adamczyk:
Kto to?: Aktor, reżyser
Co wysłałam:@
Adres :???
Kiedy: Wiem ze chcyba krótko czekałam
Co dostałam: wielkie zdjęcie z dedykacją.
Uwago: Cieszę się bardzo  ponieważ mam od niego i w dodatku z dedykacją;)


Alexandra.
Wysłalam: List,SASE
Kiedy: Jakieś 3 tygodnie temu.
Otrzymałam: 2 zdjecia takie z kartonu z  śliską powłoką ;d jedno z dedykacja a drugie bez i to bez dedykacji idzie na wymiankę!!
Adres: ofc.
Uwagi: Bardzoooo się cieszę ponieważ jest ona znana z piosenki "Popłyniemy daleko", lubię Alexandre oraz nikt nie ma jej autografu!!!!:)


WYMIANA/SPRZEDAŻ!


Jeżeli chesz się ze mną wymienićto napisz w komnetarzu lub najlepiej na @ .
Mo adres email : fanclubmchm@gmail.com lub ewabialecka11@gazeta.pl


SKANY:
1.







2. Selena Gomez PP.


4. Lech Mackiewicz
5. Wiktor Zborowski 
6. Weronika Marczuk - Pazura. Oczywiście to zdjecie bez dedykacji na Prawo.

9.Honey ! Tylko Honej a nie RIRI.;)


10. patrycja Markowska
11, Martyna Wojciechowska


12. Natalia LESZ
13. Nadruki!
14. ALEXANDRA!








Tak więc zapraszam!
Informujcie mnie o nn!:)
Wypchanych skrzynek<3

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich nowości i zapraszam na nn ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje autografu Agnieszki ;) pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i zapraszam do mnie na nn ! ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję
    Zapraszam do mnie na NN. : >
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie. ;> zrobię zdjęcia i wyśle Ci jutro na gg.
    Dzisiaj może wieczorem wejde na gg ale teraz nie mogę bo Fabian gra na laptopie, a ja chwilowo na komputerze jestem. Fajnie Ci, ze nie musisz iść jutro do szkoły. ;P ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ;-) Sporo ich dostałaś ;-) Zapraszam do siebie na NN www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie NN i to jaka zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Zapraszam!
    http://autografy-marty1.blogspot.com/2014/10/13.html

    OdpowiedzUsuń