środa, 7 marca 2012

Hanna Gronkiewicz - Waltz, Agata Młynarska!

hej!:)

Dopiero przed chciwlką dowiedizałam się iż dostałam 2 autograf;). A to dlatego , że  na ladzie leżał tylko jeden list,, mała koperta otworzyłam patrze a tam od P. Hanny (Przezydenta Warszawy) list, + zdjęcie z dedykacją;).
A drugi list znalazłam dopiero teraz;). Ponieważ tata mi powiedział, że mama odebrała jakiś polecony to pomyślałam , że to pewwno od P. Pawlikoskiej , lecz jak sie okazało przeszukałam "pułkę" od lodówki i pod stsem paperów był ukryty list polecony od P. Agaty. 


SKANY:







Hanna Gronkiewic-Waltz
Wysłalam:@, a raczej wypełniłam formularz.
Ile  czekałam : 15 dni;)
Co otrzymałam: list,zdjecie z dedykacją a na tym liście jest jeszcze "autograf" od dyrektora gabinetu prezydenta Renaty Wiśniewskiej ponieważ JEST TAM PIECZĄTKA A TA PANI NAPISALA " z POZDROWIENIAMY R.WIŚNIEWSKA"  ;)
Adres: nom ofc strona.
Uwagi:?


Agata Młynarska
kto to?: No chyba każdy ją zna;). 
Wikipedia ..
Agata Maria Młynarska-Kieniewicz (ur. 23 marca 1965 w Warszawie) – polska dziennikarka, konferansjerka i prezenterka telewizyjnej Czwórki
Co wysłalam:@
Ile czekałam:? Ale nie zabardzo długo heh./;)
Dedykacja? : Nie ma , ale są pozdrowienia;)
Uwagi: A taka ładniuśna koperta<3.;dddd , duze w miarę zdjecie , są pozdrowienia, ;)




Wypchanych skrzynek!
Info. mnie o NN;)
Zaprszam do zakładki wymiana/sprzedaż;)!
Do jutra oby..;)
PS DODAŁAM ZDJECIE TAMTE ZALEGŁE;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluje Ci Grafow ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. graatuluję !! świetne autografy =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema. Super blog! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś mogła dodać mnie do linków. Z góry dzięki! http://autografypiotr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;-) Ciekawe czemu poleconym przyszlo? ;-) U mnie NN zapraszam! ;-) www.autografy-kamiley.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !Gratuluję !Ja chciałabym mieć autograf Pani Agaty Młynarskiej :)Nawet była w moim mieście prowadziła koncert ,ale wtedy niestety nie mogłam tam być :(Zapraszam na nn.http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie NN - Zapraszam ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń