poniedziałek, 19 marca 2012

Ewa Farna(!),Kasia Zielińska(!) i CCC Catche

Hej;)

W piatek dostałam autografy od Ewy Frany i CCC, ale niestety nom nie miałam czesu ich opisać;(:).
Wiec opisuję je dzisiaj+ opiszę ten co dostałam dzisiaj. ;)
W skrzynce po godzinie 14:00 znalazłam list tylko jeden zaadresowany do mnie. Otwieram patrze a tam od Kasi Zielińskiej, oczywiście to duze zdj. pogniecione;/. 


SKANY:






Ewa Farna:
Wysłalam:@
Ile czekalam: Zależy jaki @ ;DD.

Adres: Nie moge podać ;(
Co dostałam: Ladne "kartonowe" zdj. ;)
Uwagi: Bardzo się cieszę ponieważ uwielbiam Ewe;)
Dedykacja: Brak;(
Orginał:Tak




CCC Catch:
Wysłałam;@
Ile czekałam: Znaczy ja wysłalam do nich dawno i otrzymałam , ale oni znowu wysłali bo dołączyli ulotkę że bd grała w POLSCE.
;)
Adres: Mam podany w tamtym poście;)
Orginał:Tak
Dedyk:Nie


Kasia Zielińska:
Wysłałam: Sase,zdjecie,list.
Otrzymałam: Podpisane moje zdjecie + dorzuciła jedno sama (duże)., ale NIE W MOIM SASE ;D 
Ile czek: 3 tygodnie ponad.
Uwagi: Kasia dorzuciła swje jedno duże zdjecie , wszystkie sa z dedykacją, nie w moim SASE;)
Adres:
nie mogę podać ;)


Informujcie mnie o NN;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci tych badzo cennych auografów ;)Zapraszam do mnie http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspaniałych podpisów :))) Do Ewy pisałam w tamtym tyg , mam nadzieję , że też dostanę odp. Od Kasi Zielińskiej bardzo bym chciała , ale muszę zdjęcia wywołać i poszukać adresu.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj, dzieki za odwiedziny. Maila pisalam na studio buffo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!
    Wspaniałe autografy.
    Już niedługo też wstawię notkę. ;-)

    Dzisiaj dostałam 4 autografy ze studio fan mail . ;]
    A ty? heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Ci autografu od mojej Zieliny ! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj !
    Serdecznie gratuluję grafów, zwłaszcza Kasi Zielińskiej ! To świetna aktorka i świetny sukces :)
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń