sobota, 10 marca 2012

Pytaniee.;)

Hej!;)

Dzisiaj jest sobota a listonosz u mnie w soboty nie chodzi;).
Dzisiaj dostałam komentarz od osby "Anonim"  i  zadała mi pytanie co to znaczy koperta zwrotna i dlatego opsizę go w tym poście , ponieważ tam by ktoś mógł nie przyczytać ;).


Koperta zwrotna moimi słowami;]
Jest to koperta zaadresowana do siebie czyli ze swoimi danymi.  ( imieniem,nazwiskiem,ulicą , kodem pocztowym i miejscowością).
Taką kopertę wkłada się do koperty większej od tej swojej zaadresowanej do siebie.
Czyli potrzebujemy dwóch kopert.
Jedna może mieć wymiar A4 na nia nakleja się znaczek i adresuję do np. gwiazdy przypuśćmy że to będzie Agnieszka Włodarczyk. Wypisujemy na tej kopercie większej adres gwiazdki i naklejamy znaczek. Do tej koperty A4 wkładamy mniejszą koperte o wielkości A5 zaadresowaną do siebie i w przypadku jeżeli się wysyła do pl naklejamy znaczek i wkałdamy to kop. A4 list czy bądź zdjęcia do podpisania;).
I wysyłamy;)
A tak nie moimi słowami  ;D
Koperta zwrotna to zaadresowana koperta do nadawcy listu. Napisany jest adres nadawcy. Gdy wyslesz do kogoś list to też mozesz włożyc do listu "koperte zwrotną" ze swoim adresem jesli oczekujesz lub chcesz aby ktoś odpisal do Ciebie..
Mam nadzieję , że zrozumiał ktoś;).


Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie z chęcią odpiszę;)


Informujcie mnie o NN;)!



2 komentarze:

  1. Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nn ;).
    (www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń