wtorek, 27 marca 2012

Janusz Gol,Michał Żewłakow,Kina Granni,Neal Jones,Krzysztof Piasecki,Ewa Farna,Magda Gessler,Marzena Brzóstowicz i Anna Komorowska,Steve;)

Hej!

Siema po , krótkiej przerwie.;d Sory , że nie pisałam ,ale niestey nie miał czasu. W tamtym tygodniu normalnie codziennie coś przychodziło rekord!!;)  Opisuję dzisiaj autografy z czwartku , piatku, wczoraj i dzisiaj;).
Dziekuje za tyle komentarzy, i że mnie info o nn:)


Przejdźmy do autografów;)
W tych dniach otrzymałam od: Janusz Gol,Michał Żewłakow,Kina Granni,Neal Jones,Krzysztof Piasecki,Ewa Farna,Magda Gessler,Marzena Brzóstowicz i Anna Komorowska.
Trche się nazbierało;)
Teraz bd systematycznie dawała NN;)
Jakoś teraz nie mogę znaleźć zdjecia P. Anny ;) W segregatorze go nie mam  0.o ;D




SKANY:


SAMA EWA FARNA BEZ KASI ZIELIŃSKIEJ ;)
Janusz Gol i Michał Zewłaków
Co dostałam; 2 zdjecie bez dedykacji.
Co wysłałam:  są to autografy z wymiany od Piotra.
Uwagi: Brak;)




Kina Granni
Co wysłalam:@
Ile czekałam: ponad 2 miesiace
Kto to?: Piosenkarka
Co dostałam: pocztówkę z jej autografem
Adres:
kina@kinagrannis.com


Neal Jones
Wys.:@
Ile czekałam: tez czekałam ponad 2 miesiace , ale wiadomość , ze mi wyśle graf otrzymałam 6 dni temu;)
Adres: info@ramblerproductions.com
Kto to?: AKtor
Co dostałam: zdjecie brzydkie takie okropne piksele ;D. I kartke
Uwagi: orginał i dedykacja;)


Krzysztod Piasecki
Co dostałam: Zdjecie z autografem
Ile czekalam: Tez jakoś 2 miesiące ,ale wys. jeszcze wczoraj;/.
Uwagi: Autograf z dedykacją


Ewa Farna
Kto to: Pisoenakrka;)!
ile czekalam: około tydzień , albo dwa!
Co dostałam: Autograf bez ded. ale to nic;)!
Adres: Nie mogę podać ;)
Co wysłalam:@
Uwagi: Miałam ten graf na wymiankę lecz go sprzedaję;). Bardzo ładne zdjecie;)!


Magda Gessler
Wysłałam:@
Ile czekałam:  Ok. 2 tygodnie.
Co dostałam: autograf, formatu A5 bez dedyakcji
Uwagi: Ciesze się ;DD Ale ogulnie ma tam retusz haha ii fajnie że autentyk;)!


Marzena Brzóstowicz
Wysłalam:@
Ile czekałam: jakiś tydzień
Co dostałam: Zdjecie formatu A5 z dedykacją;)
Uwagi: nie mam ;s
Adres: marz@marzenabrzostowicz.pl


Anna Komorwoska
Wysłalam:@
Ile czekałam:?  Hmm jakies 2-3 tyg.
Co dostałam: Wydaje mi sie na 80% , że to autentyk;) zdjecie formatu A5
Adres: OFC strona.


Steve
Wysłałam;@
Ile czekałam: trzy dni;0!!!
Codtsłam: zdj. z dedyakcja
Adres: NP.


Dzieki za przycztanie i ogulnie INFORMUJCIE o NN;d
Jeżeli macie pytania to piszcie tutaj na blogu a wam odpisze;) Lub na @:)
Do jutra mam nadzieję;)!!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję!Szczególnie grafu Ewa Farnej :)http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniałe NN.
    Dużo nowych autografów się nazbierało.
    Zazdroszczę Ci autografu od Ewy Farny. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !
    Wszystkie te grafy są naprawdę bardzo fajne. Gratuluję !
    I jeżeli mogę, to proszę - nie informuje mnie o NN. Wpadam do Ciebie bardzo często, więc to jest zbędne :-)
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wszystkich grafów, szczególnie Ewy :).

    pisałaś na email, tak?
    aż muszę poszukać adresu ;).


    co do Paris - dużo osób mówi, że to autentyk, ale ja nie mam pewności :3.

    {Dedicated-To-Me.Blog.Onet.Pl}

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ;-) Proszę mogłabyś mi podać adres do Ewy Farny? Napisz na mojego e-maila: kamiley@vip.onet.pl - pozdrawiam!!! ;-) [www.autografy-kamiley.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow sporo tego. Pozdrawiam i zapraszam http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne autografy. Gratuluję ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na nn ;) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, świetne autografy :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)Zapraszam na nn ;)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń