środa, 4 kwietnia 2012

Marta Żmuda-Trzebiatowska i Krzysztof Piasecki

Hej!
Przepraszam was , ze tak dlugo nie pisałam , ale po co mialam pisać skoro nic nie było?;/
Znaczy w piatek było od Krzysztofa Piaseckiego, ale bez sensu było opisywać ponieważ już dwa dni wcześniej od niego dostałam równiez i dlatego wolałam poczekać na coś czego jeszcze nie mam.
Dzisiaj widizalam listonosza był dziwny ;d Bo moje psiaki były puszczone a on do mnie"Proszę zapiąć te psy" ;D.
Ale okey. Zobaczylam , ze to moja koperta , a na niej pieczatka TVN odrazu pomyślałam że od Prokopa lub Majewskiego(myślę , ze już od nich nie dostnę;(  ). A tutaj obracam koperte a jest napisane "JULIA".
To sie zastanawiałam do kogo ja wysylalam a jak otworzylam to sb przypomniałam xd. 




SKAN:




Marta Zmuda-Trzebiatowska
Wysłałam: SASE, List.
Dostałam: 2 zdjecia jedno bez dedykacj a drugie z dedykacją.
ile czekałam; Jakieś 2 tygodnie?:):)
Uwagi: Teb bez dedykacji juz prawdopodobnie sprzedaję;)
Adres:


,Julia''
Telewizja Tvn
ul.płk.Stanisława Dąbka 2
30-832 Kraków
  "Dla Marty Zmudy Trzebiatowksiej"



Kzysztofa Piaseckiego nie bedę opisywała bo jest w tamtym poście ;]


INFORMUJCIE MNIE O NN!<33

7 komentarzy:

  1. Super, tez chce wyslac. Zdjec nie dolaczalas?
    Zapraszam do siebie http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autograf Marty:)
    Zapraszam do mnie http://autografy-midnightsun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja dzisiaj dostałam od Pani Marty. :)

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na NN. :>
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, mamo.
    Już będę się słuchała. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Zazdroszczę Ci grafu od pani Marty !

    Zapraszam do mnie ! Nowa notka a w niej autografy od: serialu ,,Pierwsza Miłość" i Johna Travolty. http://autografy-kasjannny.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj !
    Gratuluję Ci tego podpisu, bo pani Marta to naprawdę świetna aktorka! Też jakiś czas temu dostałem jej autograf :-)
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń