poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Anna Guzik!, Krzysztof Hołowczyc

Hej!

Od trzech dni jakaś"Ania" wypisuję mi krytyczne komentarze na temat mjego bloga.  Po pierwsze wypisuję ,że się chwalę autografami . Skoro nikt  by "sie nie chwalił" to by nikt nie mial bloga no , nie?  
A z reszta nie bedę czytała takich komentarzy na moim blogu. jeżeli myśli , ze przestanę prowadzić bloga to się dziecko myli.


A teraz  dzisiejsze  zdobycze.
Dzisiaj był u mnie w miejscowości festyn na , którym gościem specjalnym była  Anna Guzik znana aktorka z serialu "Na wspólnej". Jak to zazwyczaj gwiazdy spóźniła się 40 minut;). Stałam z koleżanki i tylko na nią czekałyśmy , aż w końcu Ilona mnie "kopneła" i do mnie , że idze. Nie poznałam jej, bo w telewizji wygląda zupełnie innaczej. Teraz jest bardzooo chuda, zgrabna i ładna.
Od razu z koleżankami zapytałaśmy sie czy nam podpiszę , nie zapomnę jej przerażonej miny;) Tak jak by nie wiedizała o co chodzi , tylko taki miły pan powiedizał , ze potem. To tak czekałysmy jeszcze z 15 minut ,aż zaczeła podpisywać. Tyle osób się żuciło , ze masakra ;> Wogule kolejki nie było tylko wszyscy na "Chama" się rzucili ;< Jakieś dzieci mi markerem k\kurtkę pomazali hah xd. A wogule w końcu udalo mi się zdobyć jej autograf!   Tylko , że niestety   wypisał sie jej długopis i nie zabardzo widać dedykację;( A na drugim to juz markerem sie podpisałabez dedykacji;) Bardzoi sie cieszę , ze mogłam, ją ujżeć na żywo ;)!!
A jak wróciłam do domu to w skrzynce znalazłam autograf z wymiany od Adriana. Bardzo mu za to dziękuję!


A oto skany:
Chciałam dodac zdjecia jej z festyny, ale niestety   nie udalo sie zrobić zdjecia;( Bo tyle osóbek i ja stałam z tyłu;)










Anna Guzik
zdobyty: osobiście
ile czekałam: jak się dzieci rzuciły to tak z 10 minut;)
Uwagi: Bardzoo sie ciesze. 
Ps jeszcze dotykała mój długopis , ale nim nie podpisała zdjecia hehe ;))


Krzysztof Hołowczyc
wysłałam: wymiana !:)


Dziękuję wam bardzoooo za przyczytanie , wiem , że tego napisałam dużoooo;0
INFORMUJCIE MNIE O NN!
Wypchanych skrzynek;)!

13 komentarzy:

  1. Woaaa wspaniały podpis. No trudno że nie widać dedykacji, ważne że ją widziałaś i że masz! podpis.
    No tak u mnie pusto, bo nic ost. nie wysyłałam. Ciągle uczę się, dlatego w przerwie majowej wyślę baaardzo dużo listów. :)

    Dziękuję, że się zapytałaś :)

    Pozdrawiam!
    Katie.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej.nie przejmuj sie ta dziewczyna.gratuluje ci grafow zdobytych.ona moze zazdrosci i tak pisze.u mnie juz 2 ty pusto;( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie tych autografów:)
    Ja muszę napisać do Pani Anny :)
    Bardzo ją lubię +)
    http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę spotkania z Anią :) Gratulacje podpisów !!! // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje grafu Pani Ani :) Ja wysłałem do niej list z prośba. Mam nadzieję, że niedługo przyjdzie autograf.
    A co do tej osoby, która wypisuje Ci jakieś bzdury - nie przejmuj się, każdy może prowadzić bloga jaki tylko jemu samemu się podoba! ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę żebyś wiedziała, że Twój blog jest naprawdę bardzo fajny, ale te "byki" i "literówki" w każdej notce... Chodzi mi tylko o to =D A i jak chcesz się pochwalić jakimś autografem to nie wal tylu błędów :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =D
      Teraz to ok. Wiem , że popełniam "byki", ale ja tak szybko pisze i ogulnie. Wiem , ja sie staram pisać dobrze, ale nie zawsze wychodzi XD. =D.
      A podaj mi link swojego blogsa? SPK. nic nie skomentuję!!;D

      Usuń
  7. Owszem, zaraz Ciebie dodam do linków. To nie jest mój pierwszy blog. Zachęcam Ciebie do wejścia w zakładkę "Lista autografów". Pozdrawiam, Michał z www.autografy-michal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super, gratulacje i zapraszam u mnie codziennie jeden nowy wpis http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio tak sie zdarza ze dostaje cos codziennie, a ze dostaje czasem nawet po 2 listy jednego dnia to po prostu zbiera sie na codzienne notki. Gdyz notki pisze raz dziennie (staram sie bo ostatnio mam problem z komputerem) i zwykle pokazuje jeden autograf tzn od jednej osoby, tak wiec tak to wyglada. Ostatnio wyslalam duzo listow i duzo maili, wiec czekam dzielnie i codziennie sprawdzam z drzacym sercem skrzynke ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam, aż dodasz mnie do linków. ;-) [autografy-michal.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym Ci podała link do mojego bloga, lecz on już niestety nie istnieje xD Może założę nowego bloga, kiedy będę miała na to czas =D I raczej założę, ale jeszcze nie teraz :))) No i przepraszam Cię, że robiłam Ci taką małą 'antyreklamę' ;D

    Pozdrawiam,

    Ania

    OdpowiedzUsuń