czwartek, 26 kwietnia 2012

Paweł Papke oraz Buffy the Vampire Slayer

Hej!
Od trzech dni miałam wolne bo 3-klasisci pisali testy;)A jutro zo\nowu do sql aż do 16:00 ;( Ale spoko.
Dzisiaj normlnie cały czas czatowałam na listonosza, ale dopiero mama mi dała o 14,20 dwa listy. Jeden od razu poznałam , że to od Studio Fanmail a drugi to była żółta koperta a w niej autograf od Pawła.
Od dwóch dni nic nie przychodziło:( Liczyłam , ze dzisiaj listonosz przyniesie mi "moje" listy, al etrudno;)


SKANY:






Buffy the Vampire Slayer
Wys.: @
Ile czekałam: 3 miesiące;(
Orgianał/PP: PP-nadruki
Adres:  buffythevampireslayer@studiofanmail.com, 


Paweł Papke
Wysłałam:@
ile czekałam:? jakiś miesiąc - jeszcze wczoraj wys. @ bo myślałam , ze do niego nie wysyłałam
Orgianał/PP: ORGINAŁ
Adres : Wypelnij formularz
http://www.pawelpapke.pl/kontakt.html


Tak więc dzięki za przyczytanie, Informujcie mnie o NN!
Z chęcią będę czytała i komentowała;)


Do jutra mam nadzieję;)
Wypchanych<3


PS Sory , że tył tych nadruków jest pogiety czy coś takie zdjecie, ale to nie moje aukrat bo już nie miała czasu zeskanować swojego heh.;)
Przepraszam :)

5 komentarzy:

  1. gratuluje i zapraszam do odwiedzania i komentowania mojego bloga ;) autografki-kiniaaa.blog.Onet.pl !..

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję, muszę koniecznie wysłać prośbę do "Buffy'ego".

    heh ja pisałam także egzamin : )

    OdpowiedzUsuń
  3. hej gratuluje grafu.u mnie NN a wieczorem albo jutro bedzie jeszcze jedna notka zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ale tylko autografu od Pana Pawła. Nie lubię strasznie autografów PP i nie wkładam ich nawet do segregatora, a do osobnego kartonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !A w szczególności grafu Pana Pawła .Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń