poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Lucyna Malec, Honey +(płyta), Magda Różdżka,Joanna Opozda(!!),Andzia,Madzia,Ilona ;P

Hej!
Trochę mam do napisania..;D..
Sory , że w piątek nic nie napisałam ponieważ wyjechałam i wróciłam wczraj wieczorem.
W tym czasie wygrałam autograf Honey z jej płytą;]!
Wczoraj jak wróciłam odrazu spojrzałam do skrzynki popaczyłam  a tam płyta Honey z autografem! oraz autograf od Magdy Różdżki. Nom ucieszyłam się .   W czwartek  koleżanki na religi dały mi swoje autografy hihihi. Jeden jest od Angeliki , następny od Madzi i od Ilony <3333.
Dzisiaj wrócilam do domu , wchodzę i odrazu patrzę na stół mama mi dała  2 listy. Jeden mój powrotny (odrazu poznałam) a jeden z @.  gDY OTWORZYŁAM MOJĄ KOPERTE MEGA SIĘ UCIESZYŁAM!
Był to autograf od Joasi Opozdy. Asia  jest modelka a przede wszystkim gra-grała w serialu pierwszej miłości.     Wysłałam do Aśki zdjęcie i list a otrzymałam ulotką (kartonową) , podpisane zdjęcie oraz bardzoo miły list i przez to jeszcze bardziej sie ucieszyłam! A drugi list to od P. Radosława Sikorskiego.


Skany:


ZDJĘCIA DODAM PO GODZINIE 18;) Ponieważ bd ogl. serial"PM";;>>


Lucyna Malec:
Droga: pocztowa
Ile czekalam: pare dni
Uwagi: Była to wymiana;].




Honey
Wysłalam:@
Ile czekałam: od roztrzygnięcia konkursu czekalam 3 dni;)
Uwagi: Bardzo się cieszę bo to wymarzony i razem z płytą!


Magdalena Różdżka
Wysłalam:@
Ile czekałam: ??
Co dostałam:" zdjecie z dedykacją;]
Uwagi: Fajnie;)!
Adres: OFC strona Magdy.


Joanna Opozda

Wysłalam: SASE,LIST,ZDJĘCIE;)
Co dostałam: podpisane zdjecie bez dedykacji , super miły list, oraz kartonowe zdjecie z jej sesją;)
Ile czekałam: jakieś  3 tygodnie..
Uwagi: Jestem mega szczęśliwa. Bardzo się ucieszyłam  gdy zobaczyłam zdjecie i ten list.
+nikt jeszcze od jej nie ma;]. To jest mój wymaorzny!!
Adres:   


Joanna Opozda
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
Filia we Wrocławiu
ul. Braniborska 59
53-680 Wrocław


A na tym liście jest napisane:;


"Hej!
Dziękuję za te ciepłe słowa! Jeste s moją pierwszą fanką która wysłała mi list! Napisany własnoręcznie! ;>
Naprawde bardzo mi miło ;> Całuję Cię i pozdrawiam gorąco  ;*

                                                                                                            Joanna Opozda 
<3"


Radosław Sikorski
Wysłałam:@
Ile czekałam: 1 miesiąc
Adres: biuro@radeksikorski.eu
Uwagi: Autentyk , dostalam zdjecie z autografem


Angelika T. ;>
zdobyty:Osobiście  ;P
Uwagi: Ładny i kolorowy^^


Madzia P.
Zdobyty: Osobiście ;D


Ilona M.
Zdobyty : Osobiście ;] 


Tak więc dziękuję wam za przyczytanie oraz odwiedzanie mojego bloga!!.;]
INFORMUJCIE MNIE O NN!!:)





3 komentarze:

  1. Gratuluję i zapraszam na nn ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !Szczególnie grafu Pani Magdy i Honey :)http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ;p fajna płyta

    OdpowiedzUsuń