piątek, 20 kwietnia 2012

Marcin Gortat,Kasia Dowbor

Hay;D

Ten tydzień miałam nawet udany.;]


Wczoraj nic nie opisywałam ponieważ nie było sensu bo przyszło mi RST!;(. Nom tak jak by. 
Bo taka kolecjonerka poleciła mi abym napisała do P. Grazynyn Wolszczak na serial "Nas wspólnej" i tak zrobiłam. Woczraj patrze taka ogromna koperta z "TVN"  zdziwiłam się , ale otwieram a w niej : moja koeprta zwrotna, zdjecie pogniecione bez autografui list o d"TVN" że oni nie posiadają jej autografu ,To chyba mieli jej przekazac list =.=


Ale db . Dzisiaj wracam z sql  patrze w skrzynke a tam trzy listy.
Dwa byly do mnie.


Otwieram a tam od Kasi Dowbor oraz od Marcina Gotrat!



SKANY:






Kasia Dowbor
Wysłalam: @
Ile czekałam: po wielu nie udanych próbach w końcu sie udałom tak więc nw ile ;d , ale długo;]
Orginał/PP: ORGINAŁ
dydyk: Jest!
Adres:  http://www.kasiadowbor.pl/


Marcin Gortat
Wysłam :  Sase;]
Ile czekałam: niecały miesiąc;]
Co dostałam : zdjecie z autografe i ulotkę kartnową xd
Orgianał/PP: ORGINAŁ
Uwagi: Ciesze się.;d Bo jest fajny i dobrze , że się angażuję w takie sprawy jak np;. "mierz wysoko z disney xd"
Adres:


Fundacja Marcina Gortata MG13

Ul. Piotrkowska 60

90-105 Łódź



Dziękuję za przyczytanie;*
Do poniedziałku mam nadizeję ponieważ u mnie w miejscowości bedzie ANNA GUZIK znana z serialu "Na wspólnej";)
To jest mozliwość zdobycia autografu osobiście ;1


Informujcie mnie o NN!<3
W nastepnej notce opiszę wam swoje autografy jaki mam ogulnie ;] <3!


A co do tej ANki co mi napisała komnetarz!!!!

WIEM DO KOGO WYSYŁAM I SIĘ POMYLIŁAM PISZĄC!
Jaki ty masz porblem. Spójż jak ty piszesz!
Gdybym nie wiedziała kto to jest to bym kasy nie marnowała na znaczki!!!

2 komentarze: