wtorek, 17 kwietnia 2012

Sylwia Grzeszczak!! oraz Ryszard Rembiszewski.

Hej!!

Dzisiaj dzień zakończył się super.;D
Wróciłam z sql i naraszcie jaaa w skrzynce znalazłam coś. A mianowicie autograf od Sylwi Grzeszczak oraz Ryszarda Rembiszewskiego!
Autograf od Sylwi to mój wymarzony;)
W 80% byłam pewna , że go nie zdobędę , a tutaj miłe zaskoczenie.
Ponieważ nie az chciałam kupic na allegro , ale nie widziałam , albo chciałam się wyminić czy kupić od paru osób a oni , że nie sprzedają ani się nie wymieniają;d.
No to w końcu sama znalzałam adres!
I napisałam list z kopertą zwortną priorytetem oby dwa listy!


SKAN:




Sylwia Grzeszczak
Wysłałam:   Sase (koperta zwrotna ze znaczkiem), list.
Otrzymałam: zdjęcie z autografem w mojej kopercie wielkoście stnadardowej czyli 10*15
Ile czekałam: równiótko 7 dni
Uwagi: Mój wymarzony ;d.
Adres:?  Nie podaje. I nie podam,. Ponieważ bardzoo długo oczekwiłam w poszukiwaniu na adres i poprostu nie podam ;d. I się nie wymienie za ten adres !


Ryszard rembiszewski
Wysłalam:@
Ile czekalam: 9dni
Co dostałam : Zdjęcie z autografem podpisane  , ale bez dedykacji za to napis" Z życzeniami szczęscia"
Uwagi: --
Adres:
lukasz@skene.pl

Dzieki za przyczytanie!
INFORMUJCIE MNIE O NN!: ;>

5 komentarzy:

  1. Łał gratuluję !Bardzo lubię Sylwię Grzeszczak :)Ma świetne piosenki:)autografyniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    Sylwia to super piosenkarka! :)
    Przepraszam, że cię nie dodałem wcześniej do linków, prawdopodobnie zapomniałem, ale już jesteś u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam!
    Arek
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Bardzo lubię Sylwię, też do niej wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie ci gratuluje autografu Sylwii Grzeszczak bardzo bym chciała mieć od niej grafa.sorry ze nie dodawałam notek ale byłam chora to chyba wiesz z mojej ostatniej notce...oczywiście gratuluje ci wszystkich autografów zdobytych.teraz postaram się częściej pisać komentarzy....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aha u mnie NN zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń