poniedziałek, 28 maja 2012

WYNIKI KONKURSU!

Hej.;-)

Dzisiaj nic nie dostałam ;( Tylko torbe z allego ;D  Piszę tak wcześnie bo ide niedługo do ortodonty zmienić gumki i drut; -))  Tak więc jak już przperaszałam i znowu przperaszam , że niestety wyniki sa dzisiaj.
Tak więc dostałam kilkanaście wspaniałych prac. ! Nie mogłam nagrodzić wszytskich oczywiste ;)
I wybrałam moim zdnaiem najlepsze.
Odrazu napiszę , że nie brałam pod uwagę czy może kogoś znam czy nie znam!!
Żebyście potem nie pisali ona ją znała i specjalnie wygrała.
Jeżeli bedizecie chcieli to opublikuję te najlepsze prace na moim blogu!
Postanowiłam dac 3 miejsca a były dwa !
Odpowiedź na drugie pytania brzmiała TAK!
Pierwsze miejsce zajeła :
markerowa@vp.pl  Ania--?> Która opisała autograf Dody! Gratuluję!!! 
Drugie miejsce należy do :
bursztynowa6@wp.pl   Klaudia , która opisała autograf Kamila
Trzecie miejsce należy do :
karo8991@interia.eu  Karol opisał autograf Davida ! 
Za 1 miejsce :
autograf Justina Biebera 
Za 2 miejsce:
autograf Volver i nadruk Kristen
za 3 miejsce :
Autograf nadruk Kristen  i autograf Natli Lesz orginał




Myślałam jeszcze ,aby wygrać autograf Kombii ,ale w astępnym konkursie.;-)!
Niebawem będzie anstepny konkurs!
Jeszcze raz dziękuję za tyle zgłoszeń ;-)!
PS Proszę się nie "obrażać" ;-)
Bo wkrótce będzie nowy konkurs i nowe nagrody! ;-))


Z zwycięzcami skontsaktuję się @. 
Gratuluję!
Macie jakieś propozycję na pytania do nastepnego konkursu?!

Piszcie w komentarzu a ja wybiore najlepsze i niedługo odbędize się konkurs z tymi pytaniami co wy wymyslicie ;-)!!!

Pozdrawiam Ewa (Ineczka)!

8 komentarzy:

  1. gratuluję i liczę na Twoje zgłoszenie w moim konkursie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być naprzykład taki konkurs:
    -opisz co robisz w wolnym czasie(czyli krótko mówiąc co jest twoją pasją i dlaczego) oraz możesz dodać jakieś pytanko trudniejsze np.po którym odpowiedź będzie punktowana.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak tylko to coś zwiazane z autografmi; -)

      Usuń
  3. Gratuluje wygranym, mi sie nie udalo, no ale moze nastepnym razem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysl z konkursem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to może być np taki konkurs:
    -trzeba napisać za co lubimy zbierać autografy+dodaj jakieś swoje pytanko np.Ile masz autografów(to za łatwe,ale podaje przykład)

    -trzeba napisać jak zaczęła się nasza przygoda z autografami(a dla tych co ich nie kolekcjonują jak sobie wyobrażają spotkanie z ulubioną gwiazdą)
    Pozdrawiam-Klaudia autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozszalałaś się z tymi konkursami. :)
    Zapraszam do siebie na http://mj-kolekcjonuje.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń