czwartek, 24 maja 2012

Blue Cafe!!,Jan Jankowski

Hej!!

Przperaszam , że wczoraj nie pisałam ,ale pojechałam nad morze i późno wróciłam. Wczoraj dostałam autograf od Blue Cafe z wymiany! Bardzo się cieszę bo to mój wymarzony! ; > A dzisiaj autograf od Jana Jankowksiego. Również mega sie cieszę bo to mój wymarzony!! ' ;>




SKAN:





Blue Cafe:
wysłałam: list (wymiana)
ile czekałam: 4 dni ? ; >
uwagi
Mega sie cieszę i dziękuję Ci Aniu;>
http://autografki-ania.blog.onet.pl/


Jan Jankowski
wysłalam: Sase,list, zdjecie
co dostalam: podpisane zdjecie z dedykacją.
ile czekałam: ? 2-3 tyg.
uwagi: Bardzo sie cieszę bo to mój wymarzony ;-)
Adres: Pisalam na teatr KOmedia


Sz.P Jan Jankowski
TEATR KOMEDIA
ul. Słowackiego 19a
01-592 Warszawa




Tak więc chciałam wam bardzo podziękować , że komnetyujecie mojego bloga i oczywiscie odwiedzacie ;-) 
A widzieliście tą opcję po prawej stronie ile osóbek było z różnych państw? ; > Z niemczech już 5;-) A na mój blog był ogulniue odwiedzany juz ponad 14000 razy! Dziękuję!!!!!!
+ do jutra trwa konkurs! Mam już ponad 12 zgłoszeń! W życiu się nie spodziewałam! będę miala sporo pracy ; >>!!


INFORMUCJIE MNIE O NN! <3




7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja też jestem fanką Pierwszej Miłości <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne autografy! Dostałaś nawet od samego "Grzegorza", gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super, gratuluje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. autografy-andzi.bloog.pl24 maja 2012 12:41

    Gratulacje! :)
    U mnie NN, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!Również wczoraj byłam nad morzem w Gdyni i nie mogłam napisać NN!!!Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Najbardziej od Blue Cafe <3
    Ja też powinnam dodać dzisiaj NN. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na NN. :))
    autographyill.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń