piątek, 4 maja 2012

Victoria Principal + szukasz adresu?

Hej;)

Dzisiaj w miarę krótko; -) Listonosz przyszedł o 11,00 rekord;) I przyniósl mi tylko jedenn list a mianowicie od Victoria Principal.
+ CHCIAŁABYM ZAREKLAMOWAĆ SUPER BLOGA Z AUTOGRAFMI ORAZ ADRESAMI @! DOPIERO ROZPOCZYNA  SWOJA "KARIERĘ" ALE JUŻ JEST BOSKI;)!
JEST  PEŁNO E-MAILI. ! ŚWIETNY BLOG PROWADZONY PRZEZ KLAUDIĘ;)
KLIKNIJ NA LINK I KOMENTUJ:


http://autografy-klaudii.bloog.pl/?ticaid=5e63c


SKAN:




Victoria Principal
ile czekałam?: jakieś 2 mie.
co dostałam: zdjecie PP
uwagi: nie mam
adres:  victoria@victoriaprincipal.com


+ CHCIAŁABYM WAM POMÓC;)  W TAKIM SENSIE , ZE JEŻELI POTRZEBUJECIE JAKIEŚ ADRESU POCZTOWEGO BĄDŹ @ TO JA WAM Z CHĘCIĄ POMOGĘ.
NAPISZCIE W KOMENTARZU JAKI WAM ADRES INTERESUJĘ TO JA POSTARAM SIĘ WAM GO ZNALEŹĆ I ZAMIESZCZE NA BLOGA!
BĘDĘ TE ADRESY WSTAWIŁA POD KAŻDYM POSTEM LUB STWORZĘ NOWĄ STRONKĘ;)

13 komentarzy:

  1. Dzięki:)) autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mały konkursik!!!Zapraszam,nie jest trudny-autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs z nagrodami rzeczowymi :). tosienosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!

    Naprwdę super bloog. ;)

    Ja od kilku miesięcy poszukuję adresu p. Krzysztofa Kowlewskiego i Aleksndra Domogarowa. Czy mogłbyś pomóc znleźć mi te adresy?(pocztowy lub e-mail) Byłabym Ci naprawdę wdzięczna.

    Odp: prowansalia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na NN!!!Od kilku miesięcy poszukuję adresu Soni Bohosiewicz,na któym baaaaaaaardzo mi zależy.Liczę,że mi pomożesz:-)autografy-klaudii.bloog.pl-pisz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!Chcę ci tylko napisać,że trn e-mail na moim bloogu jest niepoprawny,zaraz go zmienię.Jeżeli już wysłałaś to proszę wyślij go jeszcze raz na adres:bursztynowa6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mam prośbę bardzo potrzebuję maila albo adres The Wanted.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie NN.Zapraszam-nowy graf:)))Klaudia- autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. WItaj tak mam autograf Tomka luberta, obejrzysz go na moim blogu (W listopadzie 2011)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz bloga prosze wyslij mi adresy @ i ofc strony oraz adresy gwiazd zagranicznych

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, poszukuję maila do Ewy Farnej jakby co... gdybyś pamiętała to napisz albo w notce u siebie lub do mnie na maila (kilka razy do siebie pisaliśmy ;) )

    OdpowiedzUsuń
  12. victoria@victoriaprincipal.com
    ale prosze podaj mi swój numer
    komórkowy imię i nazwisko

    OdpowiedzUsuń
  13. Yyyy? Nie rozumiem ?
    No podałam ttutaj adres a po co ci mój nr i iie i nazwisko? o co chodzi? :>

    OdpowiedzUsuń