wtorek, 22 maja 2012

Grażyna Wolszczak!, Maryla Rodowicz!, Kombii!

Hej!

Jak tam u was?  Bo u mnie dzisiaj x3 autografy;)!
Dzisiaj tak upalnie , że na termometrze temperatura wynosiła 32 C. Masakra ;(
Tak więc wóciłam z sql i w domu nic. No to poszłam to taty pracy i tata dał mi 3 listy. Byłam zadowolona xd.
Otworzyłam mój pierwszy list odrazu poznałam , że to ten co wysyłałam był on oonm Grażyny Wolszczak. Następny od Marylki Rodowicz(mam już od niej) i ten kolejny od KOmbii.
Bardzo się cieszę z takiego dzisiejszego sukcesu;)!
SKANY:






P.Grażyna Wolszczak
Wys.: List,Sase, zdjęcie
Co dostałam: zdjęcie
dedykacja/brak:  z dedykacją :"Dla Ewy!buźka"
Ile czekałam: Szczerze pisząc to było jakoś po świetach wielkanocnych
Uwagi: Mój wymarzony ; -)
Adres: Pisałam na adres teatru Komedia. 


Marylka Rodowicz
Co dostałam: zdjecie z autografem
orginał/PP: Orginałłł
uwagi: Śliczne zdjecie. Bardzo się cieszę ponieważ lubię Marylkę


Kombii
Co dostałam: zdjecie x2 z autografem 
dedyk/nie : dedyk "Ewie"
ile czekałam: ? ale jakieś 2 tygodnie
uwagi: Bardzo sie cieszę bo lubie Kombii, mają świetne piosenki
!

Tak więc, informucjie mnie o NN.  Z checią je czytam i komentuję!

+

PRZYPOMINAM O KONKURSIE W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST AUTOGRAF JUSTINA BIEBERA ORAZ VOLVER!
MAM JUŻ 7 ZGŁOSZEŃ , ALE KAŻDY MA SZANSĘ!!!! KONKURS TRWA DO 25 MAJA.
SZCZEGÓŁY TUTAJ: http://autografy-ineczki.blogspot.com/2012/05/konkurs-justin-biebervolver-kristen.html

7 komentarzy:

  1. Świetne podpisy!
    Zapraszam do siebie na nn!
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !
    Ja dostałam dzisiaj i wczoraj nowe grafy,ale nie miałam czasu dodać notek :( Mam nadzieję,że w najbliższym czasie to się zmieni :-)
    Pozdrawiam WeroNika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. autografy-andzi.bloog.pl22 maja 2012 12:05

    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, gratuluję. :)
    Pozdrawiam,
    M.J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z checia sie zgłosze:))A tak wogule to fajny blog;]]]
    Karol

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo i czekam na zgłoszenie ;- )
    Tylko czytaj na moim blogu szukaj odpowiediz na drugie pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! u mnie nowe notki zapraszam http://autografy-catharine.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń