poniedziałek, 14 maja 2012

Beata Pawlikowska, Volver x2,Paula, Borys(płyta) nadruk),Ed

Hej!!

Od razu . Przepraszam za to że w tamtym tygodniu nie napisałam żadnej notki, ale dlatego , ze niestety był tylko jeden autograf;( Wolałam zaczekać;)  Dzisiaj za to wielke bardzo mile zaskoczenie. Wracam ze szkoły i od razu pacze do skrzynki.,A tam jedna gazetka a dalej koperta gruba. Bardzo się zdziwiłam z kąd płyta? Przeierz nie brałam udzialu w konkusie z płytą , albo zapomniałam xdA okazało sie , ze na portalu było trzbeba  w danym terminie zaporosić 2 osoby. I jeszcze jedn koperta a to nadruk z studio fan mail
W tej "grubej" kopercie znalazłam:
Plyte Borysa "Początek".Niestety bez autografy , lecz jak się rozłoży ta ulotkę to jest tam plakat z nadrukowanym autografem. + 2x autograf Volver oraz autograf Pauli


SKAN:



Beata Pawlikowska
Co wys.:@
ile czek.?: nie pamietam , ale długo
co dostałam: zdjecie  nie podpisane i kartke podpisanką
dedyk/nie: Dostałam z dedykacją
uwagi : szkoda , że bez dedykacji/
Adres:
beata@beatapawlikowska.com, 


Paula:
Com dostałam: zdjecie z autografem, bez dedykacji.
Ile czek.?:???
co wys. :? nom @ , ale gdzie;d
uwagi: brakk


Volver 
Co dostałam: x2 autograf Tomasza Luberta oraz Wojtka
Ile czeka.?
co wysł. @
Uwagi: bardzo , ale to abrdzo sie cieszę;))


Borys
co dostałam: plytę i nadrukowany autograf;]
ile czek.:? co wysł  : @ to razem było z Volver, Paulą .
Uwagi: szczerze mówiąc to nigdy nie słyszałam jego piosenek, płyta abrdzo połamana (opakowanie)




Ed
wys. :@
ile czek. ok. 2 miesiące
adres:
edoneill@studiofanmail.com, 
INFORMUJCIE MNIE O NN!!:)

JUTRO MOŻECIE SPODZIEWAĆ SIE KONKURSU W KTÓRYM DOP WYGRANIA BĘDZIE AUTOGRAF ZESPOŁU VOLVER;-)




11 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Ja do Volver pisałam miesiąc temu i jeszcze nie dostałam odpowiedzi :(autografyNIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam na konkurs :).
    http://tosienosi.blogspot.com/2012/05/63-wygraj-bransoletke-wasnego-projektu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ;)
    widzę, że sporo autografów dostałaś, u mnie pustki ale może jutro coś przyjdzie :)
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ci autografów.u mnie nie wiem kiedy notka.u mnie pusto cały czas wysyłam listy ostatnie mam przyszykowane 6 bo czerwiec i lipiec i sierpien nie bede wysyłać listów bo nie ktorzy maja przerwe aktorzy i sie nie oplaca bo nie wiadomo czy dostaną lepiej zaczekać do wrzesnia.....a i nie wiem czy z bloga nie zrezygnować bo mnie juz wkurwia ten onet pieprzony juz ich zjebałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. autografy-andzi.bloog.pl14 maja 2012 09:55

    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heh.. ja dostałam Volver x2 i Paula x2 ale nie pisalam o tym bo oddalam je siostrze u mnie nn po 20 ;P
    autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdobyczy. ;)
    Dodałam Cię do linków jak prosiłaś. U mnie także nowa notka.
    Pozdrawiam. ;)
    http://mj-kolekcjonuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    Zapraszam na NN. : >
    www.autographyill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie NN!!!To co,dodasz mnie wkońcu do linków???autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń