wtorek, 8 maja 2012

Adres 2

Witajcie;)

Dzisiaj pustki;( Aż złapałam focha ;D Dzisiaj "Anonim" mi podzękował;)
Z góry ci bardzo , ale to bardzo dziękuję i cieszę się  , że pomogłam.
Mam do was taka małą proźbę co do niektórych. Ponieważ wstwiacie mi komentarze jako "Anonim" i się nie podpsiujecie w komentarzu. Tak więc bardzo was prosze o to abyście wy mi pisali w komnatrzu swój link do bloga czy chociaż Imię;) Poniewaz tak jak juz wspomniałam "Anonim" mi podziękował i napisał do mnie czy dodam do linków bo już mnie dodał. Ale ja niestety nie wiem kogo mam dodać do linków;) Tak więc proszę podaj mi adres twojego bloga ;)!

Cieszę , się że już pomogłam tylu osobom. Przypominam, jeżeli szukasz obojętnie jakiego adresu , nawet do DODY, SYLWI GRZESZCZAK CZY INNYCH Z CHECIĄ POMOGĘ!;)
Piszcie w komentarzu do kogo adres a ten adres znajdzie się na moim blogu!
Jeżeli też wolicie to piszcie do mnie na @. Obojętnie;]
fanclubmchm@gmail.com
I mam jeszcze jedną proźbę. Nie pipszcie mi tylko że chcecie , adresy wszystkich polskich czy zagranicznych gwiazd. Ponieważ ja nie jestem w stanie;]

Najlepiej napiszcie mi konkret;)


+ adres , o który mnie prosiła jedna kolekcjonerka (już jej podałam;) )

Teatr Współczesny
ul. Mokotowska 13
00-640 Warszawa
"Dla Krzysztofa Kowalewskiego"



+ Dużo osóbekpytało się mnie o adres P.Andrzeja Wajdy a oto on:)

MISTRZOWSKA SZKOŁA REŻYSERII FILMOWEJ
ANDRZEJA WAJDY sp. z o.o.
ul. Chełmska 21
00-724 Warszawa
(Autograf- Andrzej Wajda)


NIEDAWNO ZNÓ DOSTAŁAM PARE PRÓŻB;) TERAZ M.IN. DO 
EWY FARNY<3
agnieszka.szubanska@gmail.com

bella Thorne:

Dziękuję za przyczytanie

Bella Thorne
"Shake It Up"
Disney Channel
3800 W Alameda Avenue
Burbank, CA 91505
USA


i informujcie mnie o NN;)!


Jeżeli chcesz mieć autograf Sylwii Grzeszczak to musisz postępować dokładnie z obrazkiem.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=422372377777293&set=a.422372161110648.113294.165519556795911&type=1&theater


4 komentarze:

  1. Sorki,to ja Klaudia z bloga autografy-klaudii.bloog.pl.To ja ci podziękowałam i dodałam cię do linków.Liczę na to samo.Napiszesz mi na blogu(albo chyba lepiej na e-mail)adres Sylwii Grzeszczak??Tak z ciekawości,bo ja wysłałam na pewien adres,3 mies.temu pisałam i nie dostałam odp.Pozdrawiam,Klaudia,autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHA RADZĘ NIE KORZYSTAĆ Z TYCH ADRESÓW... OD KIEDY REAL MADRYT JEST W POLSCE????
    ŻAL..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha. Żal mi cb!!!
      WAL SIĘ! NIKT CI NIE KAŻE KORZYSTAĆ Z TYCH ADRESÓW! A ONE SA AKTULANE I DB!PALANCIE/PALANTKO!

      Usuń
  3. Zapraszam na NN!!autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń