niedziela, 27 maja 2012

;)

Witam .

Przepraszam za zwlekanie z wynikami konkursu, ponieważ doszło do mnie wiele ciekawych prac. Jest mi ciężko wybrać idealną . Dlatego muszę jeszcze raz przeanalizować. Wyniki ogłoszę na pewno w tym tygodniu.

Ps Nie spodziewałam się tak wielkiego zainteresowania. Dziękuję i przepraszam jeszcze raz. 
Życzę powodzenia!!!


                                                                                                                                   Ineczka(Ewa).

3 komentarze:

  1. Wyslalam zgloszenie i troche jestem zwciekawiona wynikami wiec jestem troche zla ze to nie juz teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz kolejny przperaszam!!!
    Ale za to jutro wyniki powinny nastąpić!
    Ponieważ szczerze psząc to jeszcze miałam problemy z internetem ,ale sie udało naprawić!
    A zgłoszeń mam ponad 15! ;-)
    Wszyustkie oczywiście swietne!;-)

    OdpowiedzUsuń