czwartek, 17 maja 2012

KONKURS!! =Justin Bieber+Volver + Kristen! dzisiaj: Maja Sablewska,Bad Boys Blue + Julia Rosnowska + Krystian Wieczorek

Hej!

Na poczatku,bardzo przperaszam , ze dopiero dzisiaj piszę , ale woguloe nie mam czasu przez tą szkołę ;( 
W tym tyogdniu narazie dostałam od Maji Sablewskiej i dzisiaj od Bad Boys Blue. A wczoraj od Ilonki dostałam autografy od juli Rosnowskiej oraz Krystiana WIeczorka <3


SKAN:




Maja Sablewska :
Wysłalam:@
ile czek. : 4 dni
co dostalam: zdjecie , bez dedcykcji z podpsiem i życzeniami
adres: maja@majasablewskablog.pl 


Bad Boys Blue
co wys. ;@
ile czek.: długoo
co dostałam: x2 zdjecia
Adres jest kilka adrsów.      autographs@badboysblue.eu         bbb@badboysblue.eu





KONKURS!
DO WYGRANIA ORGIANLNY AUTOGRAF VOLVER  ORAZ NADRUK KRISTEN STEWART ORAZ !! ORGINALNY AUTOGRAF JUSTINA BIEBERA NA PLAKACIE!!  
 ZASADY:

1. Musisz odpowiedzieć na dwa proste pytania.
pierwsze z nich to : opisz swój wymarzony autograf. (Musisz w napisać mi w @ od kogo byś chciała /chciał i dlaczego)
Drugie pytanie :
Czy wysłałam list do Hayley Kiyoko?
2. W tresci e-maila musisz wpisać "KONKURS "!
3.!! ODPOWIDASZ NA DWA PYTANIA I NA KOŃCU WIADOMOŚCI NIE PODAJESZ SWOICH DANYCH!! 
4.JEŻELI WYGRASZ NAPISZĘ DO CIEBIE @ I WTEDY BEDZIESZ MUSIAŁ / MUSIAŁA MI PODAĆ SWÓJ ADRES ZAMIESZKANIA.
5. JA PONOSZĘ KOSZTY ZA KOSZT WYSYŁKI .
6. UDZIAŁ W KONKURSIE MOŻE WZIĄŚĆ OSOBA , KTÓRA POSIADA I NIE POSIADA BLOGA.!
7. ODPOWIEDZI NA KONKURS NALEŻY ZGŁASZAĆ OD DZISIAJ (17,05,12) DO (25,05,12) DO GODZINY 00.00 WYNIKI ZOSTANĄ↓ OPUBLIKOWANE 27,05,12
!
WYGRYWAJĄ 2 OSOBY!
PIERWSZE MIEJSCE AUTOGRAF JUSTINA BIEBERA A ZA TO DRUGIE VOLVER ORAZ KRISTEN!


TAK WIĘC TRZYMAM ZA WAS KCIUKI I SIĘ ZGŁASZAJCIE!


ODPOWIEDZI NALEŻY KIEROWAĆ NA TEGO E-MAILA:
fanclubmchm@gmail.com


!!!!!!!! NA DRUGIE PYTANIE ODPOWIEDŹ ZNAJDZIECIE NA MOIM BLOGU W  KTÓRYMŚ POŚCIE (UMIEŚĆIŁAM))!!!!!!!!!!!!!!







6 komentarzy:

  1. autografy-andzi.bloog.pl18 maja 2012 00:03

    gratuluję nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobyczy. Nie wezmę udziału w Twoim konkursie, ponieważ nie przepadam za żadnym z tych ludzi i teraz większe szanse mają Ci, którzy są ich fanami. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszenie wysłane, lubię Justina, wysłałam nawet do niego list z prośbą o autograf, ale nie odpisał ;(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)Dziś wyślę do p.Sablewskiej :)Dodałam cię do ulubionych.Dodasz mnie też? http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na NN!!!autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń