piątek, 1 czerwca 2012

Zenon Laskowik oraz Bartek C.

Hej;-)

Dzisiaj nic nie dostałam ;( A szkoda , dzisiaj Dzień Dziecka to mogło by już coś przyjść ;)
A za to wczoraj dostałam i przed wczoraj jeden autograf.jutr do Szkoły ;( W sobote nic nie przyhcodzi tak więc dzień w szkole bez autografów;/
Niestety nie miałam czxasu ich opisach,ale opisuję je teraz!
SKAN:




1. Zenon Laskowik
wysłalam:@
kto to ?: olski satyryk, aktor, artysta kabaretowy, listonosz, twórca słynnego w okresie PRL kabaretu "Tey" w Poznaniu.
ile czkałam: ponad miesiąc
co dostałam: autograf z dedykacją
adres: ania@laskowik.pl 
uwagi: to świetny kabareciasz ;D


2.Bartek
wysłałam:@
ile czekałam; ? nw. 
co dostalam; zdj. z autografem
adres: nie pamiętam xD
uwagi: brakk;)


Tak więc prosze was bardzo informujcie mnie o NN!! ;-) Z checią je czytam, i komentuje ;-))

16 komentarzy:

  1. zapraszam na mój blog :

    ev-autographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a powiesz nam kim jest ten bartek c. ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny sukces! :) 3 tzgodnie temu tez pisalam do Pana Laskowika.
    U mnie NN :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, też jestem ciekawa co to za Bartek. :p Może chociaż jakiś skan? :)
    Gratuluję pana Zenona, jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prpzeraszam,że skanu nie dodam bo zapodział mi się graf i nie pamiętam nazwiska! Ale na pewno wsatwi ten skan. Znajde dziaij autograf i wstawie.!

      Usuń
  5. Gratuluję wszystkich nowości, w szczególności autografu od Laskowika ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. sorki ze nie nie informuje ale myslałam ze sprawdzasz moj blog codziennie ;) gratulacje grafow u mnie na dzien dziecka tez pusto;( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witam i zapraszam, u mnie choc w skrzynce pustki to nadrabiam zaleglosci http://www.kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie na nn!
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie:)
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem jednej rzeczy, jak można zgubić autograf?! Widać, że nie ma on dla ciebie żadnej wartości, a autografy zbierasz na ilość. Póki co mam pytanie, kiedy doczekamy się skanu tego 'kogoś'? Bo od 1 czerwca minęły 2 dni. Sorry, ale taka jest prawda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź stul dziób! jAK NIE WIESZ!!!
      NIUC O MNIE NIE WIESZ NIE ZNASZ MNIE I WOGULE. JAK CI SI.Ę NIE PODOBA TO NA JAKI.... TU CHODZISZ?!!
      NIE ZGUBIŁAM GO DEBILU TYLKO GO WŁOZYŁAM DO JAKIEŚ KSIĄŻKI! A TERAZ TO WOGULE CZASU NIE MAM. JAK NI EWIESZ TO GŁĄBIE NIE OCENIAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      WKUR.... MNIE TACY LUDZIE JAK TY ,KTÓRZYMNIE NIE ZNAJĄ PIEPRZĄ GŁUPOTY , ZE ZBIERAM NA ILOŚĆ PO DRUGIE , Ż NIE WSTAWIAM CZEGO . JAK CZASU CHOLERA JASNA NIE MAM BO MAM TERAZ NAUKE I WGL. NIE ZNASZ NIE OCENIAJ PROSTE! SKORO MASZ COŚ DO MOJEGO BLOGA TO NIE WCHODŹ! NIKT CI NIE KAŻE ,. A NAWET NIE MAM CHĘCI ŻEBY TAKIE EGOISTYCZNE OSOBY JAK TY WP[IEPRZALY MI SIĘ NA BLOGA I DAWAŁY KOMENTARZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      A ZOBACZYSZ DODAM TEN SKLAN ! I JAK K..... WIEM KTO TO JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Wow. Anonimowa osoba napisała o Tobie opinie, a ty nie umiesz się do niej odnieść... Mogłabyś załatwić to kulturalnie. Gratuluję autografu Pana Laskowika.

      Usuń
  11. U mnie NN!!!autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pojawiła się nowa notka, zapraszam. :)
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nowa notka zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń