poniedziałek, 4 czerwca 2012

Julia Rosnowska i skan Barta Gliniaka

Hej!


skan:


Dzisiaj dostałam autograf z wymany.
Wymieniłam się z Oliwią za autograf Juli Rosnowskiej,
Jak otworzyłam koperte to się nie spodZIEWAŁAM , że jest taki wielki.
Autograf jest  wielkości kartki A4

Julia Rosnowska:
co dostałam: autograf
ile czekałam: 5 dni?
co wysłalam: list + autograf /wymiana
uwagi: bardzo się cieszę bo lubię Julkę z tym serialu :D

A co do tego Barta jeszcze mi tu wypisywaliście , że zgubiłam to zdjęcie ponieważ napisalam w komentarzu , ze gdziesz mi się zapodział! Ale nie chodziło mi  to i żebyście nie w ten sposób to odebrali. Ale jak widać niektózy ludzie są frajermi,któzy możliwe , że innym zazdroszczą.

Ten Bartek nazywa się :
Bartosz gliniak
wysłalam:@

ile czek

co dost. zdj. z autografem

uwagi: 

adres: m@bartekgliniak.pl

UWAGA 2; Weżcie mnie nie denerwujcie , ze ja nie wiem kto to jest bo ja doskonale wiem!Jest on znakomitym kompozytorem filmowym!




Informujcie mnie o NN.
Przperaszam , że teraz może tak zaniedbuje bloga ,ale niestety dużo nauki.
Ale to zaraz się zmieni bo już niedlugo koniec roku i kończe poprawiac to co trzeba :D
Sory,że aż tyle się rozpisalam ,ale bywa ..;PP

Do jutra miejmy nadzieję.

15 komentarzy:

  1. Mnie tezby denerwowali tacy ludzie wkoncu cie nie znaja to co sie interesuja to blog o autografach a nie bezsensownych komentach. Nie martw sie takimi przyglupami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie Ewa nie przejmuj sie takimi tekstami ja jak mi ktos tak pisze ignoruje go i sie wogule nie przejmuje. chociaz przyznam szczerze jeszcze tak nie miałam ;) ale mi sie twoj blog podoba i ty tez jestes fajna i lubie z tobą pisać i naprawde chciałabym sie tobą spotkac na zywo ;) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Tez bym chciala się z tobą soptkać na żywo. Było by dużo tematów ;-))!

      Usuń
  3. Nie ma się co przejmować takimi ludźmi. Anonimowość w internecie daje taką szansę by innych powkurzać ;] Nie daj się! Świetne autografy, piękny od Julii. U mnie też nn więc zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, czasami ludziom się nudzi i lubią pisać takie komentarze. Gratuluję i zapraszam na nn ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymiana. nie przejmuje się - niektórzy tylko zazdroszczą :p
    ev-autographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh
    Bardzo,ale to bardzo dziękuję wam za te miłe słowa ! ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację!
    Nie przejmuj się tym wg. Przecież nie wszyscy muszą znać osobę, której autograf ma Ineczka. tzn. chodzi mi o to, że nie musicie znać tej osoby. Wystarczy, ze Ewa wie kto to jest i lubi ją za to co robi.
    Rób to co kochasz i się nie przejmuj!
    Pozdrawiam :)
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. a zaraz który to z kolei raz nie wiesz od kogo masz autograf? Bez komentarza...

    'ktoś kogo po przeczytaniu przestaniesz lubić'

    OdpowiedzUsuń
  9. 'ktoś' czyli ja, przestanie ci dokuczać jak się nauczysz nie szpanować i nie zbierać autografów 'na ilość' tzn. nigdy :D

    'ktoś kogo po przeczytaniu przestaniesz lubić'

    OdpowiedzUsuń
  10. a i jeszcze jedna sprawa ;D

    "Jestem pewna , że 99% ktoś ma w swojej kolekcji autograf nawet nie wie od kogo!"

    Czekamy na statystyki xD

    Nie, to ja jestem pewna, że takie osoby jak BarteK czy Fanka traktują zbieranie autografów na poważnie, w porównaniu do ... - uzupełnij

    hahahah taki mały kłizik :)

    'ktoś kogo po przeczytaniu przestaniesz lubić lub już nie lubisz'

    OdpowiedzUsuń
  11. Weź się w końcu odwal frajerko!
    HUgo cb obchodzi co ja robie!!!!!!!!!
    W dupie mam to co pieprzysz na mój temat . Nie znasz nie coeniaj.
    Ja znam bardzo dużo kolekcjonerkó któzy zierją na ilość a nie na tych co lubią.! Jak nie zbieram na iloć tylko na tyhch co lubie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Prawda na samym poczatku tak miałam ,ale yto były pierwsze 5-7 autografów bo to byl dopieo początek.
    tak jasne bo ja wierze, że np. ktoś taki jak Fanka zna tyle osób i w tym Piotra Myszke czy innych mało znanych!
    Napisałam ,wcześniej.!
    Nie znasz nie coeniaj!
    Nie podoba ci sie mój blog TO NIE WCHODŹ!
    NIEKT CIEBIE TU NIE ZAPRASZA!!!!!
    A KU.. NIE BD MI DOKUCZAĆ BO JA SOBIE NA TO GÓWIARZU NIE POZWOLE.
    JPRL POWTARSZMA CI TO OSTATNIO RAZ NIE PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG TO SPIE...!
    JAK TAKI MĄDRY JESTEŚ TO PROSZĘ PRZEDSTAW SIĘ ! CO KRĘPUJESZ SIĘ?
    HAHAH ŻAL MIO CIEBIE DZIECKO PORPOSTU ŻAL.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ineczka nie warto nawet z kimś takim gadać. Po prostu ZAZDROŚCI ci że nie zna tylu adresów i chcę przekonać innych że nie zbierasz bo lubisz. Po prostu tak pisząc robi z siebie GŁUPKA i tyle!
      A co do CosiaToJa to ze mną się wymieniłam :) Jeśli chcesz zobaczyć mój blog to zapraszam autografy-lila.blogspot.com

      Usuń