piątek, 29 czerwca 2012

Wojciech Cejrowski, PRPN, KABARET LIMO!, Anita Włodarczyk


Hej,
Przepraszam , że znowu nie pisałam tyle czasu,ale nie było po co. Tylko mogłam opisać autografy , które zdobyłam osobiście od Kabaretu Limo. Wystepowali Oni w małej miejscowoście w zasadzie wsi. Było super, byli genilni bardzo śmieszni i wyluzowani. Po zakończeniu występu poszłam z tatem ( :D ) , po autografy bo sama nie chciałam isć. Okazałąo sie, że nie tylko ja brałam autografy,ale także klika osób lecz to bardziej takie na rękach czy może dwie osoby mi znajome na karktach. Ja niestety rónież mam na kartkach ponieważ za póxno się dowiedzialam kto będzie na dniach tej wioski ;-)) I wzielam , ze sobą tylko zeszyt i mazak. Grupa podpisała mi się mazakiem , kązdy na oddzielnej kartce!; -) 

Jestem abrdzo zadowolona z tego autografu, ponieważ uwielbiam ten kabaret i w dodatku osobiście .
Teraz przejde do innych autografów. 
W poniedziałek dostałąm autograf znowu od Polskiej Preprezentacji Piłki Nożnej, we wtorek nie dopiero w czwartek od Anity Włodarczyk , i dzisiaj koniec roku. Wróciłam ze szkoły o 10.30 i nagle słyszę stuknięcie od skrzynki od razu popatrzałam przez okno i pobiegłam do skrzynki^^ Okazało się , że ą w niej dwa listy<3 Długooooooooooooooooo oczekiwany autograf P. Wojciecha Cejrowskiego.

SKAN:
(WSZYSTKICH SKANÓW NIE DODAJE ;-) 

Kabaret Limo
zdobyty: OSOBIŚCIE
ile czekałam: 5min :D
Uwagi: bardzo sie cieszę ;P

Wojciech Cejrowski
wysłałam: List, zdjecie, koperte zwrotną ze znaczkiem
co dostałam: podpisane zdjcie z dedykacją
uwagi: --.---- 
Ile czekałam: Napewno z 4 miesiące ponad,

Anita Włodarczyk
wys.:@
ile czek.: długo
co do. : autograf z dedykacją


adres: OFC Strona 

Tak więc jest super^^!
Koniec roku i wakacje ,ale tych wakacji wogule nie czuję. 
W niedziele wyjeżdżam na wakacje i wracam za dwa tygodnie tak więc blog przez dwa tygoenie niecałe nie bd funkcjonował ;-) Ale nadrobie straty na blogu jak coś oczywiście przyjdzie :DD
Mam zamair założyć fejsaa ;-))) Z tym blogiem i zmienić domene na "ewy" czy jakoś tak ;-) Ale jeszcze nie wiem. Może zostawie ^^wSZYSTKO MAŁYMI KROCZKAMI ;-))
Informujcie mnie o NN. Ostatnio myślałam ile listó jeszcze nie otrzymałam to bd napewno tak z 50 ;( Mam nadzieję, że dostanę! ;-)!! Papap <3


POSZUKUJĘ AUTOGRAFU WOJCIECHA SZCZĘSNEGO NA WYMIANĘ!!!!!! JEST TO BARDZO WAŻNE. NIE JEST ON DLA MNIE ,ALE DLA PEWNEJ OSOBY. JA WYŚLE DO NIEGO LIST,ALE WIDZIAŁAM, ŻE INNI CZEKAJĄ KILKA MIESIĘCY A JA POTRZEBUJĘ PILNIE SZYBKO!! ;-) 
DZIEKUJĘ I UDANYCH WAKACJI! <3
SIE ROZPISAŁAM ....:D

23 komentarze:

  1. wkurza mnie jedna rzecz, kogo obchodzi że zakładasz Facebook'a?

    OdpowiedzUsuń
  2. a mozę kogoś to obchodzi że zakłada Fecebooka np mnie fajnie że zakłada napewno sie wymienimy kontaktami i bedziemy pisać ;) pozdrawiam i serdecznie gratuluje grafów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za poparcie;*) I masz rację będziemy sie wymienic ;*)

      Usuń
  3. wszystko kręci się teraz wokół FB. Każdy musi go mieć, nawet Ineczka, bo to niby jest cool... Jeżeli nie masz FB to jesteś gorszy. Poznawanie znajomych na FB stało się ważniejsze niż prawdziwi przyjaciele z rzeczywistości, których znamy od pieluch. I to jest to co mnie boli. Pewnie maniacy Facebooka mnie 'zbiją' za ten komentarz, ale ja to tak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.
      Tak fakt, fejsa mam juz o początku,ale gozinami nie siedzę na nim tylko tak o wchodzę. W moim przyapdku nie wszytsko kręci się wokół fejsa i ja nie mam wirtualnych przyjaciół tylko w realu mam ich wielu. Chcem założyć facebooka ponieważ zauważyłam , że coraz więcej osób robi coś takiego a zieki temu ja są maniacy fejsa to b mogli wiedzieć na bieżąco i to tyle w tej sprawie ;-)))

      Usuń
  4. Gratuluję!
    Życzę słonecznego wyjazdu i żebyś powróciła na blog z dużą ilością podpisów.
    A jak tam egzamin na kartę motorowerową? ^^
    Pozdrawiam, Arek.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, teraz nie trzeba wykupywać reklamy w gazecie czy na billboardzie, bo facebook to też niezły pomysł na zareklamowanie się, podobnie z YT

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAH już lecę i wysyłam Ci Wojtka.., HAHA Żałosna jesteś !!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. JPRDL! I KTO TU JEST ŻAŁOSNY? TAKIE KOMENTARZE KTÓRE WIEŚNIARA CI POWIE-.- JA TO PISAŁAM SERIO A TO NIE JEST MOJA WINA, ZE CIE NIKT NIE LUBI I NIEKT BY SIE Z TOBĄ NIE WYMENIŁ!!! HAHHAHA BARDZO ZABAWNE! USMIALAM SIE DO BÓLU. PISZE PORAZ TYSIĘCZNY SKORO TY TAKIŚ / TAKAŚ MĄDRA DAWAJ PRZEDSTAW NAM SIĘ IMIĘ NAZWISKO I ODRAZU NAZWĘ BLOGA.
    JEJKU CO ZA LUDZIE NIENORMALNI NIEKTÓRZY , ZE JAKAŚ MASAKRA......

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci autografów :) życzę miłęgo wyjazdu i nie słuchaj tego kogoś i zrób sobie FB :) zapraszam do mnie na NN
    Pozdrawiam Adam
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ineczka, ale tym razem to ktoś inny napisał ten komentarz; "HAHAH już lecę i wysyłam Ci Wojtka.., HAHA Żałosna jesteś !!! ;/". Bo Ania to ja ;D Chyba mnie pamiętasz, ale ja już sobie odpuściłam, bo to chyba niczego nie zmieni, jeżeli będę krytykowała twojego bloga ;) A i te komentarze dot. FB to są moje :D

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam serdecznie, gratuluje i zapraszam do siebie . http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Zapraszam serdecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam aż 5 nowych notek (w tym wywiad) ! :)

    autografy-doszki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, świetne sukcesy ;). Na jaki adres pisałaś do Wojciecha Cejrowskiego?

    OdpowiedzUsuń
  13. też potrzebuję autografu W Szczęsnego nie wiem gdzie mam to wysyłać , może jakaś pomoc , proszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję,u mnie NN!Miłych wakacji!!!autografy-klaudii.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ;) Świetne autografy! Niestety nie mam Szczęsnego, ani nie wiem jak go otrzymać, poszukaj na forach i na oficjalnych stronach, popisz maile i popytaj, na pewno się znajdzie ;) U mnie też nn - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak : ) Autografy zdobyte osobiście cieszą bardzooo :) Gratuluję fajnej kolekcji ! Zapraszam na mojego bloga po remoncie i powrocie po dłuższej przerwie : ) Może wymiana linkami ? Buziaki ! Julka. {kolekcja-autografow.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie znów nn :)
    Zapraszam
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do siebie. :)
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję autografu i zapraszam do mnie http://autografy-calineczki.bloog.pl/ ;p

    OdpowiedzUsuń