czwartek, 19 lipca 2012

Rodzinka.pl !,Małgorzata Kożuchowska, Karan Brar

Hej, Cześć, Siemka! <3



Znowu przepraszam , ze tak długo nie pisałam,ale naprawdę nie było sensu ;< Jak byłam na wakcjach to tylko dostałam autograf "zdobyłam od hejnalisty ;' >> W Krakowie , a jak wróciłąm po 11 dniach czekała na mnie tylko jedna koperta od Karana. ;)  2 Dni temu przyszedł do mnie jeden list,ale za to mój powrotny!
Bardzo sie  ucieszyłam gdy zobaczyłam te oto dwa autografy,tylko szkoda, że Karolak się nie podpisał ; (


SKAN: ;-)
Wszystkich nie dodaje ;> Może innym razem.






Karan Brar
wysłałam :@
ile czekałam: 2 tygodnie ?
co dostałam: autograf,ale jestem pewna , ze to jest PP; <
ades : ofc 
uwagi: bardzo sie cieszę,ponieważ on gra w serialu "Jessie" , który lubie oglądać ;)


Małgorzata Kożuchowska , Rodzinka.pl
wysłałam: SASE, LOR ,Bez zdjęć
ile czekałam: miesiąc jakoś tak
co dostałam . autgraf od P. Kożuchowskiej i Pani była taka miła ,że dożuciłą mi autograf mojego jednego z ulubionych seriali.Tylko nie podpisał sie Pan Karolak ; <
Adres: teatr narodowy
uwagi: super^^;d


A tak na marginesie. Jutro wybieram się na galę Eska Music Awards 2012 w Kołobrzegu. Wygrałam 4 wejściówki i w związku z tym zabieram swoją siostrę jej chłopaka i koleżankę. Będzie tam odgrom boskich gwiazd praktycznie tych wszytkich , które kocham <3 Mam nadzieję, że uda mi się otrzymać autografy. ;>
Zdjecia dodam jak zrobie;-) Na gali będą takie gwiazdki jak : Sywli Grzeszczak, Ewa Farna,Jula,Robert M, ALEXIS JORDAN<3,Zakopower,Enej  itd. ;>


Tak więc informujcie mnie o NN <3
Papap ;* trzymajcie kciuki , abym zdobyła autografy ;-)) ;***



7 komentarzy:

  1. Też ostatnio wysyłałam do p.Kożuchowskiej,tylko że na Agencję GUDEJKO.Ciekawe kiedy dostanę :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i powodzenia na gali ;). Mam nadzieję, że zdobędziesz te autografy, które chcesz. A na jaki adres pisałaś do Małgorzaty Kożuchowskiej? Napiszesz na e-mail? (atagerka@wp.pl) :).

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie NN.Wejdziesz?
    http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ineczka załatw mi na EMA graf od Aury Dione :))
    Może Ci się uda ;)
    I gratulacje zdobyczy u mnie też NN
    zapraszam

    auto-grafy-moje.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobycze!
    Powodzenia na Esce :)
    Pozdrawiam, Arek.
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. super autografy dostałaś! gratulacje. u mnie jakoś pusto ;( tylko 1 w tym tygodniu ;( pozddrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! mi pani korzuchowska również wysłała autografy serialu ;)))trzymam kciuki na esce, oglądałem i było super ;)))
    Pozdrawiam adam i oczywiscie NN ;)

    OdpowiedzUsuń