wtorek, 5 czerwca 2012

Linda Evans


Cześć




SKAN:


Linda Evans:
wysłałam:@ 
kiedy:12.02.2012 r
ile czekałam: ponad 3 miesiące
uwagi: Autograf ten zdobyłam poprzez proźbę mojej mamy. poniewa mama uwielbiała serial w , który,m Linda grała pt. " "Dynastia" oraz wielu innych.
uwagi: n\u nikogo jeszcze go nie widizalam, nie spodziewalam się , że przyjdzie oraz nwet nie wiem z kąd mam jej adres;-))
adres: info@lindaevansofficial.com
oczywiscie autgoraf Orginalny,

Tak więc informujcie mnie o NN.
Z checią je czytam, i komentuje. ;-)
Papa<3

9 komentarzy:

  1. No i tak trzymac ty moja dzielna kobieto. Tak propo tozsamosc SADOLKA3 TO OLA. Super blog gratuluje. Ja jeszcze nie zalozylam bloga o autografach ale zaloze. Mam grafow 50 zbieram je 2 miesiace. :*


    Pozdrooo dla Ewki od OLUŚ

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Też nie widziałam nigdzie takiego autografu, a w końcu radość jest zawsze większa, gdy adres znajdzie się samodzielnie, prawda? :)
    Mam do Ciebie taką małą prośbę. Mam wrażenie, że zarówno notki jak i komentarze piszesz strasznie szybko, literki Ci się "zjadają", przestawiają lub przyklejają do innego wyrazu, przez co tekst momentami bardzo niewygodnie się czyta. Oczywiście zrobisz jak zechcesz, ale moja prośba jest taka, żebyś dla czystego komfortu czytelnika zwróciła na to uwagę, ok? :)
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję ;*)
      Tak wiem,wiem ;/
      Nom niestety. Teraz tak pisze bo wogule ni mam czasu ;D Bo a tu musze się uczyć , a jeszcze ucze się jeździć bo będe zdawała na karte motorowerową ;) Ale postaram, się powoli pisać napewno ;*)
      Jeszcze raz dziekuję !! <3

      Usuń
  3. PS. Co do zbierania "na ilość" to myślę, że większość kolekcjonerów kiedyś tak robiła. Ci, co przetrwali koszta i próbę cierpliwości już raczej zbierają podpisy osób, które naprawdę cenią, a Ci, którzy nie... po prostu już tego nie robią, a kilka uzyskanych po napisaniu maila autografów zbiera im kurz gdzieś w szafce. W związku z tym nie ma co się przejmować, ewentualnie uważać na słowa, bo sępy czekają na najmniejsze słowne potknięcie. "Haters gonna hate". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100% z M.J.
    Przecież nikt na początku nie wiedział ' o co tak wg chodzi z tymi autografami?' Teraz każdy już ma swoje cele, swoje próby i przetrwania. Kolekcjonujemy tych, których po prostu lubimy i cenimy.
    Ja moje kolekcjonowanie zacząłem przez przypadek, teraz już mam dla niektórych małą, ale dla siebie dużą kolekcje podpisów :) Ciesze się, że robię to co lubię i poznaję dzięki temu nowych kolegów i koleżanki. Ty też rób co kochasz i nie oglądaj się za siebie! :)
    A co do autografu- świetny i do tego oryginał! Brawo.
    http://autografy-arka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super graf!
    U nikogo go nie wdziałam :)

    http://autografyklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. och, nie widziałam jeszcze tego grafu u nikogo ;) to wiekszy sukces bo adres sama znalazłaś.
    u mnie na: http://ev-autographs.blogspot.com/ nowa notka :p

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, podałabyś mi tu albo jakoś prywatnie adres do honey ? i do dody? ^^ jak nie chcesz, to trudno.

    OdpowiedzUsuń